موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برای این دو چهره ی نامدار فرهنگ و هنر ایران دعا کنید

به گزارش کامینگ سون موزیک: دو چهره ی نامدار فرهنگ و هنر ایران متاسفانه مدتی است که به دلیل ابتلاء به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان بستری شدند و تحت نظر پزشکان نیز قرار دارند.

آخرین وضعیت علی دهباشی و بیژن مرتضوی به شرح ذیل می باشد;
شهاب دهباشی پسر علی دهباشی از وضعیت رو به ‌بهبود این پیشکسوت حوزه ادبیات و کتاب و سردبیر مجله «بخارا» پس از ابتلا به کرونا خبر داد و در این باره گفت:
«ایشان از پنجشنبه بعدازظهر (هفتم اسفند) در بیمارستان بستری شدند و از زمان بستری شدن داروها را تزریق کردند. الان شرایط‌شان نسبت به قبل بهتر است و پزشکان سعی کردند وضعیت را تحت کنترل بگیرند؛ این اتفاق هم افتاد و امیدواریم چند روز آینده نیز به خوبی سپری شود.»

«اوایل بیماری فقط علائم سرماخوردگی را داشتند و فکر نمی‌کردند که علائم کرونا باشد. چون در ماه اسفند و در آستانه بهار هستیم آلرژی فصلی و سرفه‌های ایشان شروع شده بود و ایشان فکر می‌کرد به دلیل آلرژی باشد. بعد از چند روز که بیماری شدت گرفت سرفه‌ها شدیدتر شد. سریع بررسی کردند، پی‌سی‌آر و اسکن ریه دادند و مشخص شد در ریه‌ها درگیری به وجود آمده است و پزشکان تشخیص دادند که بستری شوند.»

وضعیت بیژن مرتضوی، آهنگساز و نوازنده ویولن که از روز گذشته در پی ابتلا به کرونا در بیمارستانی در آمریکا بستری شد، بحرانی شده است.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی در توییترش نوشت: به دلیل پایین آمدن سطح اکسیژن بیژن مرتضوی موزیسین و نوازنده مطرح ایرانی که در بیمارستانی در آمریکا بستری شده، به اتاق مراقبت های ویژه منتقل شد.

علی‌ اکبر جعفر دهباشی معروف به علی دهباشی، زادهٔ ۱۳۳۷ تهران روزنامه‌نگار، ادب پژوه، نویسنده و سردبیر مجلهٔ بخارا است. او تلاش گسترده‌ای در معرفی آثار و زندگی بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران و جهان داشته‌است.

مرتضوی موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، تنظیم‌کننده، نوازندهٔ ویولن و خوانندهٔ اهل ایران است. سبک آثار بی‌کلام او، ترکیبی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی پاپ است. با وجود آن‌که آلبوم‌های او حق انتشار در ایران ندارند، قطعات بی‌کلام او بارها از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده‌است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=34115

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا