موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

جریمه ی خواننده ایرلندی به دلیل اجرای کنسرت با فرزندش

به گزارش کامینگ سون موزیک: دادگاهی در ایالت بایرن در جنوب آلمان روز جمعه آنجلو کلی، خواننده ایرلندی را به دلیل نقض قانون ممنوعیت کار کودکان مجرم شناخت.

این خواننده از فرزند چهار ساله خود هنگام اجرای ترانه‌هایش بر روی صحنه کنسرت استفاده کرده بود. آنجلو کلی، خواننده ۳۹ ساله از سوی دیوان اداری شهر هاسفورت سه هزار یورو جریمه شده است. او تابستان سال ۲۰۱۹ به همراه پسرش ویلیام بر روی صحنه کنسرت رفته بود تا ترانه «چه دنیای شگفتی» را اجرا کند. لوئیس آرمسترانگ، خواننده و موسیقی‌دان سبک جاز این ترانه را برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ ضبط و منتشر کرده بود.

ویلیام کوچکترین فرزند آنجلو کلی است. این خواننده در مجموع پنج فرزند دارد و اغلب به اجرای ترانه‌های محلی می‌پردازد.

در حکم دادگاه اداری هاسفورت آمده است: «ویلیام در جریان اجرا دستکم ۳۰ دقیقه روی صحنه ایستاده بود و به عنوان خواننده همراه یا اجراکننده ترانه خودش هنرنمایی کرد.»

در ادامه حکم دیوان اداری هاسفورت هم آمده است: «این حادثه در چهارچوب قانون حفاظت از کودکان، کار کودک محسوب می‌شود.»

آنجلو کلی در صفحه فیسبوک خود نوشت که تقاضای تجدیدنظر در حکم صادره را ارائه خواهد کرد. بنا به قانون آلمان کودکان سه تا شش ساله می‌توانند روزانه دو ساعت اما تنها در ساعات خاصی از روز به طور علنی به اجرای موسیقی بپردازند. با این حال هنرنمایی آنها نباید بعد از ساعت پنج بعدازظهر ادامه پیدا کند. این در حالی است که فرزند آنجلو کلی تا ساعت هشت شب بر روی صحنه به اجرای موسیقی مشغول بوده است.

وکیل مدافع آنجلو کلی ضمن انتقاد از حکم صادره گفت که حضور ویلیام کلی در کنار پدرش بر روی صحنه کنسرت نباید «کار کودکان» در نظر گرفته شود. شخص آنجلو کلی نیز گفته است که هیچ چیز به اندازه «سلامت» فرزندانش برای او اهمیت ندارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33970

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا