موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

به استقبال عید ولادت امام علی (ع) با سالار عقیلی و عنایت بخشی

به گزارش کامینگ سون موزیک: شبکه‌های سیما با تدارک برنامه در ساختارهای مختلف و همچنین برقراری ارتباط زنده با مشهد مقدس و کربلای معلی به استقبال عید ولادت امام علی (ع) می‌روند. سالار عقیلی و عنایت الله بخشی مهمان برنامه‌های عیدانه تلویزیون هستند.

برنامه حکایت خوبان به تهیه کنندگی هادی سمیعی پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ اسفند ماه از مشهد مقدس به صورت زنده با اجرای علیرضا قوامی پخش می شود.

این برنامه پنجشنبه ۷ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰، ۱۲:۳۰ و ۲۳:۱۵ و روز جمعه ۸ اسفند ماه ساعت ۹:۳۰، ۱۹:۳۰ و ۲۳:۱۵ با حضور شاعر آیینی، حامد عسگری و هنرمندان و ورزشکاران روی آنتن می رود.

جشن ولادت از حرم حضرت معصومه (س)

مراسم جشن ولادت مولی الموحدین علی علیه السلام چهارشنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۹:۱۵ از حرم حضرت معصومه (س) به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش می شود.

این مراسم در رواق امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) با مدیحه سرایی و مولودی خوانی محمود کریمی و سید مجید بنی فاطمه برگزار می گردد. این برنامه کاری از گروه معارف اسلامی شبکه سه سیما است.

همچنین برنامه مخاطب خاص پنج شنبه ۷ اسفند ساعت ۲۳:۳۰ از کربلای معلی با دعوت از آیت الله سیدمهدی میرباقری مخاطبان خود را مهمان جشن ولادت می کند.

عنایت الله بخشی به «روز خوش» می آید

برنامه روز خوش، پنجشنبه ۷ اسفندماه در صبحگاه ولادت امام علی (ع) میزبان جمعی از هنرمندان می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این برنامه میزبان رضا رفیع، کارشناس ارشد ادبیات فارسی درباره شعر طنز و حال خوب صحبت می کند. در بخش بعدی عنایت الله بخشی، بازیگر و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که به مناسبت  روز پدر به برنامه دعوت شده از خاطراتش می‌گوید.
در ادامه گروه موسیقی چمان، با سرپرستی و خوانندگی حبیب قلایی، چند قطعه از آثار خود را اجرا می کنند .اردشیر منظم و کیمیا گیلانی اجرای این برنامه را بر عهده دارند .
روز خوش از ساعت ۹ بامداد به وقت تهران به مدت زمان هفتاد دقیقه از شبکه جهانی جام جم پخش می شود.

امین زندگانی در «قرنطینه» روز پدر را جشن می گیرد

برنامه تلویزیونی قرنطینه پنجشنبه ساعت ۱۷ به مناسبت روز پدر میزبان نیما کرمی مجری تلویزیون می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، قرنطینه سعی می کند از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور بپردازد. این برنامه جمعه نیز ساعت ۷ صبح باز پخش می شود.

فصل دوم برنامه تلویزیونی قرنطینه توسط گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما تولید و از ابتدای آذرماه سال جاری به روی آنتن شبکه ۵ سیما  رفته است.

«کی میاد ستاره چینی» در شبکه آموزش

ویژه برنامه مناسبتی رادیو هفت در شب و روز میلاد حضرت علی علیه السلام چهارشنبه و پنج شنبه ۶ و ۷ ساعت ۲۳ از شبکه آموزش پخش می شود.

کی میاد ستاره چینی ویژه برنامه ای به این‌مناسبت پنج شنبه ساعت ۲۱:۴۵ روی آنتن شبکه هفت می فرستد.

«به عشق مولا» در قاب افق

ویژه برنامه زنده به عشق مولا امشب و در شب میلاد امام علی (ع) از شبکه افق پخش می شود.

ویژه برنامه به عشق مولا با اجرای صابر خراسانی و علی سلیمانی و با حضور سالار عقیلی و علی مسعودی روی آنتن می‌رود.  این برنامه امشب ساعت ۲۰ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33876

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا