موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری دوره‌های آموزشی «مکتب مهر»

به گزارش کامینگ سون موزیک: دوره آموزشی تخصصی ترانه، تصنیف و سرود به صورت برخط به همت مرکز موسیقی حوزه هنری به منظور مهارت افزایی برگزار می‌شود.

این دوره با هدف مهارت افزایی و ارتقای شناخت ادبی در زمینه سرایش ترانه، تصنیف و سرود برگزار می‌شود.

مبانی ترانه سرایی، مبانی تصنیف سرایی، مبانی سرایش سرود، کلیدهای خلاقیت در ترانه‌سرایی و آسیب‌شناسی ترانه در روزگار ما، عناوین این مجموعه کلاس‌های تخصصی است که در قالب ۱۲ جلسه طی ۶ روز پیاپی از ۱۲ تا ۱۷ اسفند ماه ۹۹ برگزار می شود.
هدف از برگزاری این دوره که در نوع خود نخستین دوره است فعال کردن نسل توانمندی از شاعران جوان کشور در حوزه تصنیف، ترانه و سرود است.

شرکت کنندگان این دوره گواهی حضور دریافت خواهند کرد و برگزیدگان دوره جواز عضویت در باشگاه تصنیف و ترانه مرکز موسیقی حوزه هنری را کسب خواهند کرد.

شاعران و ترانه‌سراهای برجسته‌ای چون سعید بیابانکی، محمدمهدی سیار، ابراهیم اسماعیلی اراضی، علیرضا بدیع و میلاد عرفان‌پور مدرسان این دوره ۶ روزه خواهند بود.

این برنامه در قالب طرح‌های آموزشی مکتب مهر حوزه هنری است.
پایگاه اینترنتی مکتب مهر به نشانی http://www.maktabemehr.ir ثبت نام داوطلبان را انجام خواهد داد.

دوره‌های آموزشی «مکتب مهر» مانند دوره‌های تحصیلی در یک مدرسه برگزار می‌شوند. یعنی دوره مقدماتی با آموزش مبانی آغاز می‌گردد و پایه و اصول رشته‌ هنری موردنظر به هنرجویان آموزش داده خواهد شد. پس از آن، هنرجویانی که بتوانند در این مرحله‌ ابتدایی، استعداد خود را نشان داده و با مباحث آموزشی، همراهی مفید و قابل‌قبول داشته باشند، برای ادامه‌ راه و شرکت در دوره‌های پیشرفته و تکمیلی برگزیده می‌شوند؛ و درنهایت، کسانی که تا این مرحله پیش بیایند، برای تولید مرتبط با رشته هنری خود در عرصه هنر انقلاب اسلامی مورد حمایت واحدهای تخصصی مربوطه در حوزه هنری قرار می‌گیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33834

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا