موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری کارگاه آموزشی «شناخت ریتم»

به گزارش کامینگ سون موزیک: کارگاه آموزشی «شناخت ریتم» با حضور فرهاد بادپا در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی «شناخت ریتم» با حضور فرهاد بادپا پنج شنبه ۱۴ اسفند در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی که به شناخت ریتم و ریتم‌خوانی قطعات موسیقی، به زبان ساده می‌پردازد؛ هنرجویان با موضوعاتی نظیر: آشنایی با فواصل زمانی نت‌ها، کشش‌های زمانی، آشنایی با ترکیبات ریتمیک، انواع میزان ها، آشنایی با احساسات ریتمیک، آنالیز کردن وزن قطعات موسیقی و آموزش دیکته ریتم، آشنا خواهند شد.

همچنین هنرجویان سازهای مختلف و رشته‌های آوازی می‌توانند در این کارگاه حضور یابند.

فرهاد بادپا موسیقی را به صورت حرفه‌ای از سال ۶۷ با ساز تمبک آغاز کرد؛ سپس دوره‌های دف نوازی، ریتم‌شناسی و هم نوازی را نزد اساتید برجسته فراگرفت. وی در طول سال‌های گذشته با همکاری بنیاد رودکی، همواره به صورت دوره‌ای در حال آموزش و برگزاری کارگاه‌های یک روزه دف، تنبک و شناخت ریتم به علاقمندان بوده است.

کارگاه آموزشی «شناخت ریتم» پنج شنبه ۱۴ اسفند ساعت ۱۴ در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی به صورت مجازی و رایگان برگزار می‌شود و علاقمندان جهت ثبت نام می‌توانند با ۶۶۷۴۳۳۵۸-۶۶۷۴۳۳۵۹-۶۶۷۴۳۳۶۱ تماس بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33824

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا