موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تازه‌ترین خبر از وضعیت دوتار نواز پیشکسوت خراسان در بیمارستان

به گزارش کامینگ سون موزیک: عثمان محمدپرست معروف به عثمان خوافی، دوتار نواز پیشکسوت خراسان و از معدود اساتید بازمانده موسیقی مقامی در پی بیماری، شب گذشته از خواف به بیمارستانی در مشهد منتقل شد.

عثمان محمدپرست، پیشکسوت دوتار نواز خراسان و از چهره‌های مطرح موسیقی مقامی خراسان که روز گذشته در پی خون‌ریزی معده در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ۲۲ بهمن خواف بستری شده بود، شب گذشته در پی وخامت حالش جهت پیگیری روند درمان به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد منتقل شد.

این در حالی است که محمدپرست بعد از عمل جراحی ستون فقرات، با استفاده از صندلی چرخ‌دار حرکت می‌کند.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این زمینه با بیان اینکه با اطلاع از بستری شدن استاد در بیمارستان، پیگیر روند درمانشان هستیم، گفت: خوشبختانه حال عمومی استاد محمدپرست رو به بهبود است.

محمدرضا محمدی افزود: صبح امروز برای اطلاع از حال ایشان و پیگیری روند درمان با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بخش اورژانس که استاد بستری هستند، مطلع شدیم که خوشبختانه جلوی خون ریزی معده گرفته شده و اقدامات درمانی برای ایشان در حال انجام است.

محمدی گفت: استاد محمدپرست در هوشیاری کامل بودند و قرار است امروز اندوسکوپی معده انجام شود. انشالله با دعای خیر مردم عزیز به زودی از بیمارستان مرخص شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33771

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا