جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رسیتال پیانو نوازندگان دانشگاه آزاد و علمی کاربردی در روز چهارم فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: جشنواره موسیقی فجر در روز چهارم شاهد اجرای رسیتال پیانو با نوازندگی دیبا پیشدادی، لیلی زمان احمدی و امیربهادر نصیری‌فر بود.

اجرای نوازندگان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه علمی کاربردی در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، جمعه اول اسفند از ساعت ۲۱:۳۰ به‌صورت آنلاین پخش شد.

جشنواره موسیقی فجر در روز چهارم شاهد اجرای رسیتال پیانو با نوازندگی دیبا پیشدادی، لیلی زمان احمدی و امیربهادر نصیری‌فر بود.

در شروع این کنسرت، دیبا پیشدادی یکی از شاگردان گاگیک بابایان نوازندگی که سابقه نوازندگی در جشنواره ملی موسیقی جوان را دارد، قطعاتی را از رپرتوار کلاسیک اجرا کرد.

قطعات پرلود و فوگ در رِ مینور باخ و سونات مون لایت اثر بتهوون و همچنین پیانو سولوی شماره ۲ و ۳ قطعاتی که توسط خود او و تحت نظارت آقای کیهانی ساخته شده‌اند، قطعاتی بود که توسط این نوازنده جوان اجرا شد.

پیشدادی اخیراً در جشنواره پیانو یاماها برنده شده و در حال حاضر نیز نزد کارن کیهانی مشغول یادگیری آهنگسازی است.

در ادامه لیلی زمان احمدی، نوازنده دیگری بود که روی صحنه آمد و سونات در ر مینور اثر دومنیکو اسکارلاتی و پرلود شماره ۷ را اجرا کرد. زمان احمدی دانشجوی دانشگاه هنر است و موسیقی را نزد استاد صراف آموزش دیده است.

آخرین اجرا مربوط به نوازنده ساز پیانو بود که در این بخش امیربهادر نصیری‌فرد یکی از آثار روبرت شومان را اجرا کرد.

روبرت شومان یکی از آهنگسازان بزرگ دوره رمانتیک در موسیقی کلاسیک آلمان است. نصیری‌فرد نیز موسیقی را ابتدا با جلال برآبادی شروع کرده و بعد با آقای میری ادامه داده است. او در حال حاضر نیز با گاگیگ بابایان کار می‌کند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن الی ۴ اسفند در حال برگزاری است.

اجراهای جشنواره طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت‌های حضور مخاطبان در سالن‌های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا به‌صورت مجازی پخش می‌شود.

هفت سایت شامل جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران، تیوال، بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک اجراهای جشنواره را پخش می‌کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مجموعاً میزبان ۴۲ اجرا و بالغ بر ۱۸۹۰ دقیقه ضبط در تالار رودکی‌ با حضور ۴۶۴ هنرمند داخلی و ۱۱ هنرمند بین‌المللی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33485

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا