جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

قدردانی معاون وزیر بهداشت از نحوه برگزاری جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نحوه برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر قدردانی کرد.

محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در گفتگو با روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر گفت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی در شرایط کرونا قابل تحسین و ابتکار خوبی است.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره برگزاری جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی بیان کرد: با هماهنگی‌های خوبی که بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و وزارت بهداشت صورت گرفت، فکر می‌کنم برنامه‌ریزی ما در شرایط فعلی ۲ هدف اصلی را پاسخ داد که یکی از آن‌ هدف‌ها مأموریت سازمانی وزارت بهداشت بود.

وی ادامه داد: نیاز فرهنگی مردم، برگزاری جشنواره موسیقی فجر بود. به دلیل طولانی شدن پاندمی کرونا، محدودیت‌هایی به وجود آمده و نیاز روحی، اجتماعی و فرهنگی مردم ایجاب می‌کرد که این جشنواره برگزار شود.

فرهادی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره به صورت مجازی، شیوع بیماری از این طریق را تقریباً به صفر رسانده است، عنوان کرد: در حال حاضر مردم می‌توانند این برنامه‌ها را در خانه خودشان بدون اینکه سلامت‌شان به خاطر بیفتد، تماشا کنند. فکر می‌کنم این ابتکار خوبی بود که مسئولان جشنواره انجام دادند، چرا که الآن جشنواره را تبدیل به جشنواره بین‌المللی کرده‌اند و این امکان وجود دارد که مردم در هر نقطه ای از ایران و خارج از کشور اجراهای جشنواره را تماشا کنند.

وی اظهار کرد: خودم به جشنواره‌های فجر علاقه زیادی داشتم و در سال‌های گذشته معمولاً نمی‌توانستم فرصت پیدا کنم تا در این جشنواره‌ها شرکت کنم، در حالی که الآن می‌توانم از خانه این برنامه‌ها را تماشا کنم.

وی در پایان تصریح کرد: فکر می‌کنم جشنواره موسیقی فجر به تبلیغات بیشتری نیاز دارد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانست با کمک صداوسیما و رسانه‌های دیگر درباره این جشنواره تبلیغات بیشتری انجام دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33419

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا