موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره «موسیقی عارف»

به گزارش کامینگ سون موزیک: قائم مقام جشنواره و جایزه «موسیقی عارف» از تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان به این دوره تا روز چهارم اسفند ماه خبر داد.

امیر ملاحسنی قائم مقام جایزه ملی موسیقی عارف ضمن اعلام تمدید مهلت فراخوان این رویداد موسیقایی گفت: جشنواره ملی عارف با هدف حمایت از تصنیف و موسیقی‌های سنتی ایرانی فعالیت خود را از ماه‌ها پیش آغاز کرده است که پیش از این در فراخوان اعلام شده مهلت ارسال اثر به جشنواره تا ۱ اسفند ماه اعلام شده بود. اما با هماهنگی‌های به عمل آمده با هنرمندان و به دلیل استقبال جامعه هنری دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار را به مدت ۳ روز تمدید و هنرمندان می‌توانند تا تاریخ ۴ اسفندماه زمان برای ارسال آثار خود اقدام کنند.

قائم مقام جشنواره جایزه ملی عارف توضیح داد: حمایت از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی‌های سنتی، ایجاد روحیه و نشاط در جامعه هنری ایران، ارتقاء سطح سواد موسیقیایی در جامعه و توجه دوباره به تصنیف و موسیقی‌های ایرانی از اهدافی است که برای برگزاری این جشنواره بیان شده است.

ملاحسنی گفت: تا کنون هنرمندان زیادی از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد بزرگ فرهنگی اقدام کرده‌اند که نشان از علاقمندی و اثرگذاری جایزه ملی عارف در حوزه موسیقی در کشور دارد و قطعاً با مشارکت هرچه بیشتر هنرمندان این اثربخشی افزایش خواهد یافت.

وی در پایان بیان کرد: موسیقی سنتی و اصیل ایرانی باید دوباره در ذائقه موسیقیایی مردم روایت شود و از این رو امیدواریم جایزه ملی عارف بتواند در این اتفاق سهم داشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33394

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا