جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

در شب چهارم جشنواره موسیقی فجر چه اجراهایی را شاهد هستیم؟

به گزارش کامینگ سون موزیک: چهارمین شب از سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، عصر امروز با پخش اجراهای دانشگاهی و بین المللی بصورت اینترنتی ادامه خواهد یافت. این اجراها براساس برنامه‌ زمان‌بندی مشخص در سایت‌های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و دیگر سایت‌های اعلام شده قابل دیدن است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مهم ترین رویداد موسیقی سالانه کشور، عصر امروز ( جمعه ۱ اسفند) میزبان گروه هایی از داخل و خارج کشور است. این برنامه ها به ترتیب ساعت پخش به شرح زیر خواهد بود.

ساعت ۱۷/۰۰

گروه همنوازان چکاد با حضور مجتبی عسگری و حامد خدامی

ساعت ۱۸/۳۰

گروه آوای اصلان کتول از استان گلستان به سرپرستی علی اصلانی کتول

گروه دالاهو ز استان کرمانشاه به سرپرستی هوشنگ امیریان 

ساعت ۲۰/۰۰

دوئت سان موس از کشور اتریش

ساعت ۲۱/۳۰

رسیتال پیانو توسط هنرجویان دانشگاه آزاد و دانشگاه علمی کاربردی

ساعت ۲۳/۰۰

اجرای ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان

سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر در یک نگاه

در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش غیر رقابتی ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی از طریق فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند.

با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم‌بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.

تجلیل از چهار هنرمند موسیقی کشورمان بانو ملیحه سعیدی و آقایان احمد علی راغب، حسن ناهید و محمدرضا اسحاقی گرجی از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از مهم ترین رویداد موسیقی کشورمان خوهد بود.

همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی، دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد. و این رویداد  موسیقی که از سه شنبه (۲۸ بهمن) کار خود را آغاز کرده،  چهارم اسفندماه همزمان با پخش آخرین اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید.

اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر تا چهارم اسفندماه از سایت جشنواره، انجمن موسیقی ایران، تیوال، تماشاخونه، بیپ تونز، گپ فیلم، نواک  پخش می شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33344

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا