جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

گذری بر اجراهای روز دوم سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: دومین روز از سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر، عصر امروز با پخش ۵ اجرا بصورت اینترنتی ادامه خواهد یافت. این اجراها براساس برنامه‌ زمان‌بندی در سایت‌های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و تیوال قابل دیدن است.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر مهم ترین رویداد موسیقی سالانه کشور در روز دوم از دور سی و ششم خود، عصر امروز ( چهارشنبه ۲۹ بهمن) میزبان پنج گروه موسیقی از داخل و خارج کشور است. این برنامه ها به ترتیب ساعت پخش به شح زیر خواهد بود.

ساعت ۱۷

گروه خاوران به سرپرستی علی حق شناس

ساعت ۱۸/۳۰

تریو جز به سرپرستی تیمو فولبرشت از کشور آلمان

ساعت ۲۰

گروه وحید اسداللهی 

ساعت ۲۱/۳۰

گروه ماهیما به خوانندگی هنرمند موسیقی پاپ کشورمان حجت اشرف زاده

ساعت ۲۳

کنسرت به یاد استاد به خوانندگی مظفر شفیعی و نوازندگی حسام اینانلو

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در بخش غیر رقابتی میزبان ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی است که برای حضور در جشنواره از طریق فراخوان ثبت نام کردند، در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند.
با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.
همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی، دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی از ۲۸ بهمن  به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد. و این رویداد چهارم اسفند، پس از آخرین اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان خواهد داد.

تجلیل از چهار هنرمند موسیقی کشورمان بانو ملیحه سعیدی و آقایان احمد علی راغب، حسن ناهید و محمدرضا اسحاقی گرجی از جمله برنامه های جنبی این دوره از مهم ترین رویداد موسیقی کشورمان خوهد بود.

روز گذشته و در روز اول این جشنواره اجرای گروه‌های ایستم از خراسان، کوئینتت زهی رسپینا به سرپرستی بهزاد عبدی، دوئت ویلا مادلنا از کشور اتریش، کوارتت زهی نماد به سرپرستی ستاره بهشتی و گروه ژاو از طریق سایت رسمی جشنواره موسیقی فجر، سایت انجمن موسیقی ایران و تیوال پخش شد. قرار است تمامی اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از طریق سه درگاه فوق پخش شوند.

اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از عصر دیروز آ؛از شده تا ۴ اسفند در سایت های سایت رسمی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر،انجمن موسیقی ایران و تیوال پخش می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33261

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا