جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

معرفی چهار سایت پخش‌کننده اجراهای جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک:  سایت‌های پخش اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از امروز و دومین روز برگزاری این رویداد موسیقایی، از سه سایت به هفت سایت افزایش یافت.

چهار سایت بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک نیز اجراهای سی وششمین جشنواره موسیقی فجر را پخش می کنند.
پیش از این اعلام شده بود اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از سایت های جشنواره، انجمن موسیقی ایران و تیوال پخش می شود که با افزوده شدن سایت های بیپ تونز، تماشاخونه، گپ فیلم و نواک، هفت سایت به پخش اجراهای جشنواره اختصاص دارد. علاقه مندان می توانند رایگان اجراهای سی وششمین جشنواره موسیقی فجر را با مراجعه به این سایت‌ها تماشا کنند.

سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر در یک نگاه
در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش غیر رقابتی ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی از طریق فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند.
با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم‌بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.
تجلیل از چهار هنرمند موسیقی کشورمان بانو ملیحه سعیدی و آقایان احمد علی راغب، حسن ناهید و محمدرضا اسحاقی گرجی از جمله برنامه‌های جنبی این دوره از مهم ترین رویداد موسیقی کشورمان خوهد بود.
همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی، دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد. و این رویداد  موسیقی که از امروز کار خود را آغاز خواهد کرد،  چهارم اسفندماه، همزمان با پخش آخرین اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان خواهد داد.
شب گذشته اجراهای گروه ایستم  از خراسان در ساعت ۱۷/۰۰ ، کوئینتت زهی رسپینا به سرپرستی بهزاد عبدی در ساعت ۱۸/۳۰، دوئت ویلا مادلنا از کشور اتریش در ساعت ۲۰/۰۰، کوارتت زهی نماد به سرپرستی ستاره بهشتی در ساعت ۲۱/۳۰ و گروه ژاو در ساعت۲۳/۰۰ از طریق سایت رسمی جشنواره موسیقی فجر، سایت انجمن موسیقی ایران و تیوال پخش شد و قرار است تمام اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از طریق سه درگاه فوق پخش شوند.
سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد الهیاری مدیرکل دفتر موسیقی و رئیس جشنواره سی و ششم موسیقی فجر و حسن ریاحی دبیر جشنواره سی و ششم موسیقی فجر قبل از آغاز رسمی جشنواره سی و ششم موسیقی فجر پیام‌های  خود را منتشر کرده بودند.
اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر از شب گذشته آغاز شده و تا ۴ اسفند ادامه خواهد یافت. سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا چهارم اسفندماه برگزار می شود

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33255

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا