جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

اجراهای نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: نخستین روز از سی‌وششمین جشنواره موسیقی فجر که به صورت مجازی از فردا ۲۸ بهمن‌ ماه آغاز خواهد شد، با شش اجرا از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همراه خواهد بود.

سی‌وششمین دوره از جشنواره موسیقی فجر که از اثرات کرونا بی‌نصیب نبوده است، امسال با حجم کمتری از اجراها نسبت به دوره‌های قبلی و به صورت از پیش ضبط شده و برخط برگزار خواهد شد.

نخستین شب از این جشنواره در شش سانس به ترتیب از ساعت ۱۷ با اجرایی محلی از خراسان/ کرمانجی با حضور مهرداد باغچی و شاهین علیزاده آغاز می شود.

ساعت ۱۸:۳۰ سوئیت برای قیچک و قانون و کوئینتت زهی رسپینا با سرپرستی بهزاد عبدی اجرا می شود. ساعت ۲۰ دوئت ویلامادلنا از اتریش پخش می شود.

همچنین ساعت ۲۱:۳۰ کوارتت زهی نماد با سرپرستی ستاره بهشتی و ساعت ۲۳ گروه «ژاوا» با اجرای امیر ناصر رمجبر و نوید نوروزی برنامه دارند.

اجراهای گروه محلی ایستم، سوییت برای قیچک و قانون و کوئینتت زهی رسپینا، کوارتت زهی نماد و ژاو در تالار رودکی و دوئت ویلا مادلنا در کشور اتریش ضبط شده اند.

اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۴ اسفند در سایت های fajrmusicfestival.com، nay.ir و tiwall.com پخش می‌شود.

برای اطلاع از جریان کامل اجراها اینجا را کلیلک کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33186

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا