جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

قدردانی از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا از برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در فضای مجازی قدردانی کرد.

در جلسه کارگروه کارشناسی کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که یکشنبه ۲۶ بهمن برگزار شد، این کمیته از برگزاری سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر به صورت مجازی در شرایط کرونا قدردانی کرد.

در این جلسه نمایندگان سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، گزارشی از برنامه های این جشنواره و پخش اجراها در فضای مجازی با توجه به نظر ستاد ملی کرونا و در راستای حفظ سلامتی هنرمندان و مردم ارائه کردند و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا از دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره به صورت مجازی قدردانی کرد.
اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا چهارم اسفندماه در فضای مجازی پخش می شود.

در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر و در بخش غیر رقابتی ۱۰۰ گروه موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک و تلفیقی برای حضور در جشنواره از طریق فراخوان ثبت نام کردند که در مرحله نخست ۶۱ گروه انتخاب شدند و در نهایت ۱۰ گروه برای اجرا به جدول جشنواره راه یافته اند.

با توجه به وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا و اضافه شدن بخش رقابتی، جدول برنامه ها تغییرات اجرایی نسبت به جشنواره های قبل دارد. بر اساس تقسیم بندی هیات انتخاب در هر بخش، ۴۰ درصد گروه‌ها از بخش فراخوان و ۶۰ درصد گروه‌ها با تایید هیات انتخاب به جشنواره دعوت شدند.

همزمان با این جشنواره و در بخش جنبی، دومین دوره مسابقه موسیقی و رسانه و بخش پژوهشی از تاریخ ۲۸ بهمن به دبیری حسن ریاحی برگزار خواهد شد. و این رویداد چهارم اسفندماه، همزمان پس از آخرین اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان خواهد داد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=33085

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا