موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

سیمرغم را تقدیم میکنم به نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران

به گزارش کامینگ سون موزیک:  حامد ثابت جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن سی و نهمین جشنواره فیلم فجر را به نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران تقدیم کرد.

حامد ثابت که برای ساختن موسیقی متن قیلم سینمایی «بی‌همه‌چیز» برنده سیمرغ بلورین بخش مسابقه سینمای ایران – سودای سیمرغ جشنواره سی و نهم شد، پس از گرفتن جایزه‌اش چند کلمه حرف زد و سیمرغ را به رسم قدردانی تقدیم کرد.

این آهنگساز جوان در سخنان کوتاه خود گفت: «تشکر می‌کنم از هیات محترم داوران و همین‌طور محسن قرایی عزیزم کارگردان فیلم و جناب نوروزبیگی. با اجازه هیات محترم داوران و با احترام به ایشان، می‌خواهم سیمرغم را تقدیم کنم به نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران. سپاسگزارم.»

برخلاف بسیاری از آهنگسازان که موسیقی متن فیلم‌های سینمایی را در استودیو می‌سازند، ثابت در ساختن موسیقی متن فیلم سینمایی «بی‌همه‌چیز» از توان نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران روی صحنه تالار وحدت بهره برد و از امکانات بنیاد رودکی بهترین استفاده را کرد. هیات داوران جشنواره فیلم فجر هم سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را به کار شایسته این هنرمند جوان هدیه داد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32946

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا