موسیقیموسیقی ایران

مراسم پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مراسم پایانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

در ابتدای مراسم «محمد سلوکی» با خوشامدگویی به مهمانان و مخاطبان این مراسم، برای همه حال خوش و روزهای درخشان و پرازسلامتی را آرزو کرد و از تلاش همه دست‌اندرکاران سینما برای برپایی این دوره جشنواره در روزهای سخت کرونایی، سپاسگزاری کرد و به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهردار تهران خیر مقدم گفت.

«سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد» دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر اولین سخنران اختتامیه بود که با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دو ماه پیش نمی‌دانستیم جشنواره برگزار می‌شود یا نه و اما و اگرهای زیادی داشتیم. اما خوشحالم بگویم جشنواره سی و نهم با چهار هزار سانس در سراسر کشور و در سلامت و با رعایت پروتکل‌ها برگزار شد. از همه فیلمسازان و صاحبان آثار، چه شانزده فیلم بخش سودای سیمرغ و چه همه صاحبان آثار که در جشنواره امسال شرکت کردند تشکر می‌کنم چرا که چراغ این سینما را روشن نگه داشتند. عزت شما مستدام و امیدوارم سال خوبی پیش روی سینمای ایران باشد.

در ادامه پس از پخش کلیپی از برپایی جشنواره سی و نهم، محمد سلوکی یاد هنرمندان و چهره‌هایی را که در سالی که گذشت به دلیل ابتلا به کرونا از دست دادیم، گرامی داشت و به یاد زنده‌یاد «علی انصاریان» کلیپی روی پرده رفت.

حاضران پس از پخش این کلیپ که توسط حسین لامعی ساخته شده بود، یک دقیقه ایستادند و یاد علی انصاریان را با تشویق‌های ممتد گرامی داشتند. در ادامه این مراسم کلیپی به یاد در گذشتگان یکسال اخیر سینما پخش شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32722

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا