موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

هرمزگان؛ برگزیده بخش موسیقی تئاتر صحنه‌ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: در آیین اختتامیه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، موسیقی نمایش «نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» از حوزه هنری استان هرمزگان به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

در مراسم پایانی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و هنرمندان تئاتر کشور برگزار شد، هرمزگان نیز توانست در بخش موسیقی حائز رتبه‌ شود.

در این مراسم که با حضور سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان تئاتر و مسئولین فرهنگی کشور برگزار شد، جایزه برتر موسیقی جشنواره به حسین اصیلی مازغی و عبدالرضا سرابی برای آهنگسازی نمایش «نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» به کارگردانی حسن سبحانی اهدا شد.

نمایش« نگاهم به دریاست تا کسی آب را نبرد» به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی حسن سبحانی کاری از گروه آنامیس میناب به تهیه کنندگی حوزه هنری استان هرمزگان در تاریخ سیزدهم بهمن ماه در تالار استاد سمندریان به روی صحنه رفت.

در این نمایش که با موضوع دفاع مقدس تولید شده است ابوالقاسم احدیان، جعفرقاسمی، شیوا قاسمی، رومینا احمدی‌پور، هما برازنده، داوود رمضان زاده و فرشاد اسلامی به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است نمایش “نگاهم به دریاست تا کسی آب نبرد” با حضور در سی و دومین جشنواره تئاتراستان هرمزگان موفق شده بود عناوین برگزیده بخش گریم و لباس(فاطیما پشت‌کوهی)، برگزیده بخش آهنگسازی، تقدیر از بازی سازان(هما برازنده، فرشاد اسلامی، داود رمضان زاده)، رتبه دوم بازیگری زن(شیوا قاسمی)، رتبه دوم بازیگری مرد ( ابوالقاسم احدیان)، رتبه دوم نمایشنامه نویسی(رضا گشتاسب) و رتبه دوم کارگردانی(حسن سبحانی) را کسب نموده و به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر راه یافته بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32669

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا