جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

انتشار جدول جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک: جدول برنامه های سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر که در این دوره به صورت اینترنتی پیش روی مخاطبان قرار می گیرد، منتشر شد.

با اعلام دبیرخانه جدول اجراهای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر منتشر و بسترهای پخش مجازی این جشنواره معرفی شدند.

بر اساس جدول منتشرشده، ۴۳ گروه موسیقی در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، تلفیقی با ۵۷ اجرا در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند‎.

طبق تصمیم ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر و با توجه به شرایط بیماری کرونا و محدودیت های حضور مخاطبان در سالن های اجرای موسیقی و به جهت همراهی با مصوبات ستاد ملی کرونا ، اجراهای این دوره جشنواره مجازی پخش می شود.

برهمین اساس دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ضمن انتشار جدول این رویداد هنری، سایت های جشنواره موسیقی فجر، انجمن موسیقی ایران و تیوال را به عنوان بسترهای پخش مجازی جشنواره معرفی کرده و مخاطبان می توانند براساس زمان بندی مشخص شده در جدول، به صورت رایگان اجراهای صحنه ای سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را مشاهده کنند.

سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر چهارم اسفند، همزمان با آخرین شب پخش اجراها در فضای مجازی، با معرفی برگزیدگان بخش رقابتی، جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه به کار خود پایان می دهد.

برای مشاهده جدول سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32633

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا