موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

فرزاد بختیاری از تلاش برای همگام‌سازی روابط قراردادی هنرمندان موسیقی می گوید

به گزارش کامینگ سون موزیک: خواننده پاپ می‌گوید اگر اهالی موسیقی از قالب‌‌های قانونمند و دارای ضمانت اجرایی مناسب تبعیت کنند، بسیاری از چالش‌ها و تنش‌های موجود، خاتمه می‌یابد.

فرزاد بختیاری خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت جدید خود گفت: با توجه به تجاربی که از همکاری با عده‌ای از عزیزانم در حرفه و هنر موسیقی کسب کردم و همچنین با توجه به محدودیت انتخاب ترانه‌ها و آهنگ‌های موجود به سبب رعایت شغلی و حرفه اصلی‌ام، سعی می‌کنم تولید آهنگ‌های با ریتم و تمپو تند را در اولویت قرار دهم. البته در حال حاضر مشغول کار روی آهنگی با فضایی آرام هستم.

بختیاری که وکیل پایه یک دادگستری است، از همکاری با برخی چهره‌های موسیقی در این زمینه خبر داد و گفت: در حال تدوین قراردادهایی برای اهالی هنر هستم تا شاید کمک کوچکی در خصوص همگام‌سازی روابط قراردادی در جامعه مذکور کرده باشم.

وی افزود: همان‌طور که واقف هستید اختلافات زیادی ناشی از ضعف قراردادها در صنعت موسیقی وجود دارد، ازجمله در قراردادهای مدیریت هنری، مدیریت برنامه، اسپانسرینگ و… که اگر همگان در این صنعت اعم از تهیه‌کنندگان، آهنگ‌سازان، نوازندگان و خوانندگان از قالب‌های قانونمند و دارای ضمانت اجرایی مناسب تبعیت کنند، بسیاری از چالش‌ها و تنش‌های موجود، خاتمه می‌یابد.

او ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم خانه موسیقی تشکیلاتی به‌عنوان اتاق داوری هنری را با مدیریت چند حقوقدان آشنا به موسیقی به‌طور رسمی دایر کند و تمام اهالی موسیقی را ملزم به تبعیت از انعقاد قراردادهای واحد با الزام‌آور بودن شرط داوری آن مرجع کند.

این خواننده که به‌تازگی قطعه “بی تو می‌ترسم” از سروده‌های محسن شیرالی را با آهنگسازی، تنظیم و میکس و مستر انوشیروان تقوی منتشر کرد؛ فضای این اثر را احساسی و عاشقانه خواند و افزود: این قطعه که جدیدترین همکاری من با محسن شیرالی به شمار می‌رود، با ترانه‌ای عاشقانه آهنگسازی شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است. موزیک ویدیو این قطعه با کارگردانی فرزین شکاری پس از اخذ مجوزهای لازم منتشر می‌شود.

بختیاری از شاگردان استادان گلپایگانی و افتخاری است و تاکنون قطعات “رؤیا همیشه”، “صد و چند سالگی”، “شیدایی”، “آلوده”، “اشتباه ابدی”، “خونه خراب”، “ماهم تویی” و “این عشقه” را در همکاری با محسن شیرالی، امیر یار، میلاد بابایی، هومن نامداری، محمد فلاحی، حسین قربانپور، انوشیروان تقوی، سعید هاشمی، میلاد جوزی، امید ساربانی، امیر پیرنهان، آصف آریا و پیمان انوری‌پور را در فضای رسمی کشور منتشر کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32513

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا