موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مراسم پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  کردستان صبح امروز مراسم پلاک کوبی سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهانی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور انجام شد

حشمت الله صیدی صبح پنچشنبه در مراسم پلاک کوبی سنندج، شهر خلاق موسیقی توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار کردستان اظهار کرد که در چند سال گذشته سازمان یونسکو شهرهایی که در سراسر کشور کارهای خلاقانه کرده‌اند در چند رشته معرفی می‌کند.

وی افزود که در شهرداری سنندج به جهت وجود بزرگان موسیقی این پتانسیل شناسایی شد و کارهای مقدماتی این ثبت جهانی کلید زده شد.

شهردار سنندج تصریح کرد که با تدبیر استاندار و کمیسیون فرهنگی شهرداری بعد از ۲ سال پروپوزال ثبت سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی را تهیه کردیم.

وی عنوان کرد که در تمام دنیا ۳۰ شهر به عنوان شهر خلاق موسیقی معرفی شده‌اند که سنندج تنها شهر خلاق موسیقی کشور از سوی یونسکو شناسایی شده است.

صیدی با بیان اینکه برای تکمیل مرکز فرهنگی سنندج ۵ میلیارد تومان نیاز است ادامه داد که شهرداری سنندج در ۴ سال آینده تعهداتی به یونسکو داده که یکی از آن‌ها تکمیل مرکز فرهنگی است که روند اجرایی آن ۸۰٪ تکمیل شده است.

وی در پایان یادآور شد که اجرای موزه‌ی موسیقی یکی دیگه از تعهدات ما به یونسکو است که برای اجرای آن نیاز به ۵ میلیارد تومان اعتبار داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32481

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا