آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

همکاری محسن مرعشی و محمد ناظریان در «پروانگی»

به گزارش کامینگ سون موزیک:  محسن مرعشی از همکاری با محمد ناظریان در آلبوم جدید خود «پروانگی» خبر داد.

محسن مرعشی خواننده موسیقی پاپ از جمله هنرمندانی است که در شرایط کرونا با وجود محدودیت‌هایی که برای فعالیت اهالی هنر به وجود آمده, بیکار ننشسته و از ابتدای سال قطعاتی را در فضای پاپ و پاپ-راک منتشر کرده است.

“سایه‌وار” با شعر رضا کاظمی و آهنگسازی امین اخوان, “شب‌زده” با شعر سعید یعقوبی و آهنگسازی معین پرقوه, همچنین قطعات “عصر تبعید” درباره کرونا, “سفر سرو” در سوگ استاد شجریان, “ترس تگرگ” و “پدرخوانده” با مضمونی اجتماعی با اشعار محمود شاهنوری و آهنگسازی عرفان پرقوه از جمله آثاری بودند که با صدای این خواننده در شرکت آوای مها منتشر شده یا به زودی منتشر خواهد شد.

این خواننده درباره آلبوم جدیدش گفت: انتشار آلبوم سال‌هاست توجیه اقتصادی ندارد و امروز غالبا یک آلبوم را به صورت قطعه به قطعه منتشر می‌کنند اما با توجه به اینکه اشعار و ترانه‌های انتخاب‌شده از یک اندیشه نشات گرفته و به لحاظ مفهوم به یکدیگر مرتبط است، تصمیم به تولید آلبوم موسیقی گرفته شد.

او ادامه داد: من اخیرا با هنرمند عرصه شعر و ترانه, محمد ناظریان و کتاب‌هایش آشنا شدم. در واقع این آشنایی سبب شکل‌گیری همکاری من با این شاعر توانمند در قالب آلبوم جدید “پروانگی” شد و تا امروز سه قطعه آن تولید شده است و شرکت پیگیر دریافت مجوزهای لازم جهت انتشار از دفتر موسیقی است.

مرعشی افزود: برای من همیشه مفهوم و ارزش شعر و ترانه در تولید موسیقی با کلام, مهمترین بخش کار بوده و به همین دلیل بسیار خرسندم که قرعه به نام من افتاد و افتخار خواندن ترانه‌های ناب و آثار پراحساس و پراندیشه محمد ناظریان را پیدا کردم و نبود توجیه اقتصادی در تولید آلبوم نیز مانع همکاری ما نشد.

وی تصریح کرد: ترانه‌های آلبوم جدید با توجه به اینکه یک سراینده دارد, مفهومی واحد را دنبال میکند و حول دو محور عاشقانگی و اعتراض اجتماعی می‌گردد. نوعی اعتراض به برخی رویکردهای اجتماعی که از کمبود عاطفه و عشق و مهر, رنج می‌برد. همچنین آهنگسازی قطعات را عرفان پرقوه انجام خواهد داد

او‌ در پایان هم گفت: امیدوارم آلبوم جدید تا سال آینده کامل شود و با ساخت ویدئوها به کارگردانی علیرضا ضیغمی در دسترس علاقه‌مندان موسیقی قرار گیرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32472

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا