موسیقیموسیقی ایرانهنرمندانوفات

علی انصاریان نمادی از عشق به مادر بود

به گزارش کامینگ سون موزیک: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی ضمن تسلیت درگذشت علی انصاریان، وی را نمادی از عشق به مادر توصیف کرد.

سید عباس صالحی در پی درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فوتبال، هنرمند سینما و تلویزیون پیام تسلیتی در حساب توئیتری خود منتشر کرد.

وی در این پیام نوشت: نمادی از عشق به مادر در روز مادر اهل بیت صدیقه کبری(س) به او پیوست و ما را تنها گذارد. ایران سوگوار علی انصاریان است.

علی انصاریان بازیکن اسبق سرخآبی‌های پایتخت که از دوم بهمن‌ماه بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری بود امروز (چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه) در ۴۳ سالگی درگذشت.

انصاریان با تیم فجرسپاسی به فوتبال ایران معرفی شد و خیلی زود به پرسپولیس پیوست تا در دوران درخشان پرسپولیس به یکی از مهره‌های اصلی خط دفاع پرسپولیس تبدیل شود. او سپس به تیم ملی رسید.

انصاریان پس از پنج سال حضور در پرسپولیس به سایپا پیوست اما مدت حضور او در این تیم نیز چندان طولانی نبود و خیلی زود به پرسپولیس بازگشت. یکی از نکات ویژه دوران بازیگری او گلزنی به بایرن مونیخ در بازی دوستانه سال ۸۳ بود.

او در همان زمان حضورش در فوتبال حرفه‌ای هم به بازیگری و اجرا روی آورد و در چندین فیلم و سریال تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخت.

انصاریان در سی‌ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر هم، یک فیلم روی پرده داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32375

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا