موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو تشکیل شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو با حضور هنرمندان سرشناس تشکیل شد.

در جلسه‌ای که با حضور کتایون نجفی زاده مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان، امید قبادی نایب رئیس انجمن و جمعی از هنرمندان موسیقی کشور برگزار شد، کیوان ساکت، فردین خلعتبری، سیدعباس سجادی، روزبه بمانی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا امیرافضلی، کامران تفتی، مسعود جهانی و حمید منبتی به عنوان اعضای کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان معرفی شدند.

در این نشست کتایون نجفی زاده با تاکید بر نقش هنرمندان در فرهنگ سازی اهدای عضو و تقدیر از این فعالیت انساندوستانه ضمن انجام معارفه، حکم انتصاب کیوان ساکت، عباس سجادی، محمدرضا عیوضی، مهدیه محمدخانی، حمیدرضا امیرافضلی و حمید منبتی را به عنوان اعضای حاضر در جلسه به آنها اعطا کرد.

همچنین طی احکامی کیوان ساکت به عنوان رئیس کمیته موسیقی و حمیدرضا امیرافضلی به عنوان دبیر کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو ایرانیان معرفی شدند.

انجمن اهدای عضو ایرانیان یک تشکل غیردولتی و یک سازمان مردم‌نهاد است که تلاش دارد با ترویج فرهنگ اهدای عضو، جان بیماران بیشتری را در سراسر میهمان نجات دهد. به همین منظور هنرمندان در قالب کمیته ها و شوراهایی تحت حمایت انجمن اهدای عضو، در این مسیر انسان دوستانه یار و همراه انجمن هستند تا در اعتلای فرهنگ اهدای عضو سهیم باشند.

در این راستا کمیته موسیقی انجمن اهدای عضو با معرفی اعضای هیئت مدیره خود از میان هنرمندان سرشناس حوزه موسیقی در سبک ها و نسل های مختلف سعی دارد خانواده بزرگ موسیقی را به همراهی در این فرهنگسازی دعوت نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32283

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا