کنسرتموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

کارناوال مرگ یا کنسرت در کیش!

به گزارش کامینگ سون موزیک:  امید حاجیلی، محسن ابراهیم‌زاده، رضا بهرام، مسعود صادقلو، حامد آهنگی، حسن ریوندی و … چهره‌هایی هستند که در روزهای آتی برنامه کنسرت‌ها و طنز خود را در جزیره کیش چیده‌اند؛ برخی کنسرت‌ها برگزار شده و هم‌اکنون پیش‌خرید بلیت برنامه‌های آنها تا ۳۵۰ هزار تومان نیز قیمت‌گذاری شده و در حال خریداری است.

روزنامه «وطن امروز» در ادامه نوشت: از سرگیری فعالیت‌های موسیقایی که با زرد و آبی شدن برخی مناطق کشور و صدور مجوز برای چنین بخش‌های هنری، دوباره به جریان افتاده، نگرانی‌هایی را برای مردم محلی کیش به وجود آورده است.

چراغ نخستین کنسرت پس از چندین ماه وقفه در برگزاری کنسرت زنده و حضوری به دلیل بحران کرونا و لزوم فاصله‌گذاری اجتماعی، توسط «هوروش بند» روشن شد. این کنسرت چهارشنبه سی‌ام مهرماه در مجموعه آوای خلیج‌فارس جزیره کیش در آخرین دقیقه مانده به بامداد در ساعت ۲۳:۵۹ به صحنه رفت.

اما هنوز موتور کنسرت‌ها گرم نشده بود که به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در کشور و رسیدن هشدار به جزیره کیش، این منطقه نیز تمام رویدادهای حضوری را بنا بر دستور ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی متوقف کرد.

پس از کاهش آمار فوتی‌های روزانه و آبی‌شدن برخی مناطق، برپایی برنامه‌ها و کنسرت‌های موسیقی هم‌اکنون با منع قانونی مواجه نیست ولی حرکت به سمت مناطق کیش و … در حالی اتفاق می‌افتد که طی روزهای اخیر این مناطق، شاهد حجم عجیب و آمار چند ده هزار نفری از ورود مسافران بوده و بارها چنین اتفاقی موجب حیرت و البته نگرانی مسئولان بهداشتی کشور نیز شده است.

سعید نمکی، وزیر بهداشت درباره هجوم مسافران به شهرهای جنوبی بیان کرد: طی چند وقت خیر ۱۶ هزار نفر با لنج و پرواز وارد جزیره‎های جنوب کشور شده‌اند و تردد مسافران بدون ماسک و رعایت‌نکردن پروتکل بهداشتی در سطح شهر، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

محسن ابراهیم‌زاده، خواننده‌ای که طی سال‌های اخیر آورده اقتصادی خوبی را برای تهیه‌کنندگان و برنامه‌گذارانش به همراه داشته است، ۱۳ بهمن‌ماه کنسرتی را در تالار شهر جزیره کیش برگزار می‌کند؛ کنسرتی که بلیت‌های آن از ۱۳۰ تا ۳۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌ است.

در روزهای پیش‌ رو علاوه بر حضور کمدین‌های معروف از جمله حسن ریوندی، حامد آهنگی و اکبر اقبالی در کنسرت‌های خنده جزیره کیش، مسعود صادقلو و رضا بهرام هم کنسرت‌هایی را در این منطقه برگزار خواهند کرد.

داغ‌شدن بازار برگزاری این کنسرت‌ها و امکان تأثیر احتمالی آن بر افزایش مسافرت‌های غیرضروری به جزیره کیش، همزمان با برخی نگرانی‌ها بابت افزایش دامنه شیوع ویروس کرونا در کشور، با انتقاداتی مواجه شده است که هنوز مسئولان ذی‌ربط چه در وزارت ارشاد و چه در ستاد ملی کرونا نسبت به آن واکنشی نشان نداده‌اند.

با توجه به قیمت ۳۵۰ هزار تومانی بلیت، اگر ۲ نفر بخواهند از تهران به کیش سفر کنند، فقط جمع هزینه بلیت رفت و برگشت و بلیت کنسرت حدود ۵ میلیون تومان می‌شود و این در شرایطی است که هیچ هزینه‌ای بابت اقامت، تغذیه و ایاب و ذهاب جانبی پرداخت نکنند!

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=32183

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا