جشنواره موسیقیموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

هیات انتخاب اجراهای صحنه‌ای جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی معرفی و اعلام شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: اعضای هیأت انتخاب اجراهای صحنه‌ای سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی از سوی امیر مردانه دبیر این رویداد معرفی شدند.

از سوی امیر مردانه دبیر سومین جشنواره موسیقی کلاسیک اعضای شورای هنری و هیأت انتخاب اجراهای صحنه‌ای این رویداد معرفی شدند.

طینوش بهرامی، نوشین پاسدار، سامر حبیبی، حماسه حق پرست، آرش فلاح و کوروش متین به عنوان اعضای شورای هنری و هیأت انتخاب اجراهای صحنه‌ای سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی معرفی شده اند.

طینوش بهرامی دانش آموخته هنرستان موسیقی و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و کالج گلداسمیت دانشگاه لندن در رشته موسیقی و اتنوموزیکولوژی است. وی موسیقی را نزد اساتیدی همچون حبیب الله صالحی، حسین علیزاده، هوشنگ ظریف و رضا وهدانی فراگرفته است. این هنرمند همچنین نوازنده تار، محقق و مدرس موسیقی است که ضمن تدریس در دانشگاه سوره سال ها به عنوان محقق در حوزه موسیقی ایرانی فعالیت کرده و هم اکنون در حال تدوین مبانی و اصول اجرای موسیقی ایرانی بوده که حاصل تحقیقات و تجربیات سی ساله وی در خصوص تبیین موسیقی ایرانی و ردیفی دستگاهی است.

نوشین پاسدار کارشناسی ارشد دانشگاه هنر است که موسیقی را نزد اساتیدی همچون منصور نریمان، حسین بهروزی نیا، ارشد تهماسبی، حسین علیزاده، شریف لطفی، محمدرضا ابراهیمی و یوردل توکجان از ترکیه فراگرفته و ضمن برگزاری اجراهای صحنه ای و همکاری در ضبط آثار موسیقی، مدرس هنرستان موسیقی دختران و پسران و دانشگاه علمی کاربردی هم بوده است.

سامر حبیبی نوازنده، مدرس، محقق و سازنده کمانچه نیز فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است که تاکنون موفق به برگزاری کنسرت و ورک شاپ در بیش از ۳۰ کشور اروپایی و آسیایی و همچنین نوازندگی در بیش از ۸۰ آلبوم موسیقی شده است.

حماسه حق پرست نوازنده سنتور و رئیس انجمن موسیقی استان بوشهر که موسیقی را نزد اساتید هم چون کامبیز روشن روان و سیامک آقایی فراگرفته است. وی ضمن دبیری جشنواره های مختلف در استان بوشهر توانسته است گوشه های موسیقی بوشهر را در فهرست آثار غیرملموس و معنوی ایران ثبت ملی کند. وی همچنین موفق به کسب مقام نخست موسیقی نویسی در دوره دهم و یازدهم جشنواره ملی مطبوعات شده است.

آرش فلاح صفا نیز فارغ التحصیل هنرستان موسیقی و دارای مدرک لیسانس نوازندگی ساز ایرانی (نی) از دانشکده عالی موسیقی است که از محضر اساتیدی همچون عبدالنقی افشارنیا و محمدعلی کیانی نژاد بهره برده است. این هنرمند ضمن همکاری با گروه های مختلف موسیقی در اجراهای صحنه ای، نوازندگی در آلبوم های موسیقی متعدد را در کارنامه هنری خود دارد.

کورش متین فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد موسیقی ایرانی از دانشگاه هنر، آهنگساز، نوازنده سنتور، پژوهشگر موسیقی و شاگرد اساتیدی همچون پرویز مشکاتیان، هوشنگ ظریف، منصور صارمی، پشنگ کامکار، جلیل عندلیبی، پروفسور تنگیز شاولو خاشویلی، احمد پژمان، شریف لطفی، هوشنگ کامکار، فرهاد فخرالدینی، کیاوش صاحب نسق، هوشیار خیام و حمیدرضا دیبازر بوده است.

سومین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی به میزبانی استان بوشهر با همراهی دفتر موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روزهای ۱۲ تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مردانه برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31890

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا