موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

«ابر و ابریشم» با دکلمه و شعر ابریشم معینی در دسترس مخاطبان

به گزارش کامینگ سون موزیک: «ابر و ابریشم» عنوان یکی از تازه ترین آثار منتشر شده در حوزه موسیقی و شعر است که با دکلمه و شعر ابریشم معینی و آهنگسازی علی موثقی در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مجموعه ای از شعرو دکلمه های موسیقایی با عنوان «ابر و ابریشم» به روایت ابریشم معینی و آهنگسازی علی موثقی منتشر شد. این اثر همزمان با پخش سراسری در ایران به صورت بین المللی نیز در دسترس شنوندگان قرار می گیرد.

ابریشم معینی درباره جزییات این اثر که با همراهی تعدادی از نوازندگان شناخته کشورمان منتشر شده، توضیح داد: «ابروابریشم» اولین تجربه رسمی من در قالب یک همزیستی شاعرانه با کلمات در جوار موسیقی است که فضای موسیقایی آن نیز بر اساس محتوای اشعارم بوده است. یک خوانش موسیقایی که تلفیق آن با آوا و سکوت میان این عناصر برایم یک حس آهنگین داشت که خودم راوی آن بودم.

این شاعر در معرفی عوامل اجرایی اثرگفت: من در این پروژه افتخار همکاری با عزیزانی را داشتم که هر کدامشان به تنهایی مُهر اعتباری برای این‌کار محسوب می‌شوند. در این چارچوب علی موثقی آهنگساز و نوازنده پیانو، علی جعفری پویان نوازنده ویولن، کریم قربانی نوازنده ویولنسل، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، گلسا عباسی آوا، سوگل ضامنی طراح گرافیک، علیرضا صفرنژاد تیزر، کامبیز باقری عکس، حمیدرضا آداب صدابردار (استودیوسرنا)، رنگ رکوردز ناشر بین المللی، نشر و پخش جوان به عنوان ناشر داخلی و سینا عباسی تهیه کننده از جمله هنرمندانی هستند که در این پروژه به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

«ابر و ابریشم» با مجوز شماره ۱۳۹۹-۴۰۰۱ دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره ثبت کتابخانه ملی ۳۰۶۰۹ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

دانلود آهنگ ابر و ابریشم

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31871

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا