موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

برگزاری دوره مستر کلاس‌های رهبری ارکستر در بنیاد رودکی

به گزارش کامینگ سون موزیک: سومین دوره مستر کلاس‌های رهبری ارکستر در بنیاد رودکی برگزار می‌شود

سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر با مشارکت نصیر حیدریان‌ استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش بنیاد رودکی برگزار می شود.

این بنیاد در راستای اهداف و مأموریتهای خود و در راستای کشف و پرورش استعدادهای درخشان هنری و تربیت نسل آینده ارکسترهای ایران اقدام به برگزاری سومین دوره مستر کلاس های رهبری ارکستر با مشارکت استاد نصیر حیدریان استاد دانشگاه گراتس وین در مرکز آموزش این مجموعه کرده است.

این دوره از مسترکلاسها در ادامه دو مسترکلاس پیشین مرکز آموزش هنری و در دو سطح مبتدی و پیشرفته از 13 بهمن شروع و تا نیمه اسفند ماه در یکی از سالن‌های بنیاد رودکی ادامه خواهد یافت.

مستر کلاس رهبری ارکستر پیشرفته با همراهی ارکستر زهی 15 نفره و بهصورت گروهی برگزار می‌شود و در پایان دورهها نیز یک کنسرت با مشارکت ارکستر زهی و برگزیدگان مسترکلاسها در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

مسترکلاس دوم تحت عنوان تکنیک و اصول رهبری ارکستر، برای متقاضیانی که تاکنون در این مسترکلاسها شرکت نکردهاند، برنامهریزی شده است.

گفتنی است به اعضای شرکت کننده در این دوره از مستر کلاس‌ها، گواهی شرکت در دوره اعطا میشود و نیز امکان ادامه کلاس‌ها بهصورت مستمر و مجازی پس از اتمام این دوره نیز وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به وب سایت بنیاد رودکی به نشانه Bonyadroudaki.ir و یا به صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی و یا مرکز آموزش هنری مراجعه و یا با مرکز آموزش با شماره های 66743358، 66743359 و 66743361 مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31830

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا