موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تنش بریتنی اسپیرز با پدرش فیلم شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  رابطه خواننده مطرح بریتنی اسپیرز با پدرش جیمز اسپیرز در قسمت جدید The New York Times Presents زیر ذره بین قرار گرفته است.

این مستند با عنوان Framing Britney که پیش نمایش تریلری را در ۲۱ ژانویه منتشر کرد، به فراز و نشیبهای بریتنی اسپیرز می پردازد و همچنین وضعیت غیرمعمول محافظه کاری او که باعث جنجال شده است و در سالهای اخیر بحث و جدال زیادی در مودش صورت گرفته است.

بریتنی در نوجوانی با آلبوم موفق خود Baby One More Time در سال ۱۹۹۸ به شهرت جهانی رسید، اما تا سال ۲۰۰۶ با انتقادات شدیدی روبرو شد چون علناً با مشکلات سلامت روان دست و پنجه نرم می کرد. در سال ۲۰۰۸ ، پدرش جیمز به عنوان محافظه کار و سرپرست امور زندگی بریتنی به همراه یک وکیل به نام آندرو والت انتخاب شد.

گرچه والت در سال ۲۰۱۸ استعفا داد، جیمز همچنان به کنترل تمام دارایی های مالی بریتنی ادامه داده و در بسیاری از تصمیمات شخصی او ، مانند ازدواج کردن ، حرف آخر را می زند. بریتنی به دنبال اقدام قانونی برای حذف جیمز به عنوان محافظه کار و داشتن زندگی مستقل خودش بود، با این حال قاضی این درخواست را رد کرد و دوره محافظه کاری را تا سپتامبر ۲۰۲۱ تمدید کرد.

والت در اکتبر ۲۰۲۰ به دیلی میل گفت: به نفع بریتنی نیست که خارج از محافظه کاری باشد. محافظت از دارایی های او بسیار مهم است و برای آن محافظه کاری باید در جای خود بماند زیرا او مستعد ابتلا به تأثیرات غیرمستقیم است.

این نبرد حقوقی باعث جنبش “Free Britney” شده است که خواستار حذف سرپرستی امور زندگی بریتنی هستند. تصاویر مربوط به اعتراض در لس آنجلس را می توانید در تریلر جدید این قسمت مستند مشاهده کنید.

Framing Britney در ۵ فوریه در FX منتشر می شود. منبع: ایران آرت

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31812

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا