موسیقیموسیقی ایران

سجاد رعیت از خوانندگی تا سینما

به گزارش کامینگ سون موزیک: میلاد بنی‌طبا اظهار کرد: فیلم شکارگاه عاشقانه ای با موضوع محیط زیست است که به بیان مشکلات این حوزه پرداخته است مانند اینکه نسل برخی حیوانات در حال انقراض است و مساله شکار غیرقانونی نیز رواج پیدا کرده است.

وی افزود: متأسفانه کمتر به مساله مهم محیط زیست توجه می‌شود، چرا که خیلی‌ها در رابطه با محیط‌بانان، شکارچی‌ها و شکار حیوانات هیچ اطلاعاتی ندارند و از طرف دیگر تولیدات سینمایی درباره این موضوع بسیار کم است که علت اصلی آن آشنا نبودن فیلمسازان با مساله محیط زیست است.

این کارگردان با بیان اینکه “پس از سه ماه تحقیق درباره مساله محیط زیست به این نتیجه رسیدم روی این موضوع فیلم بسازم”، ادامه داد: فیلمسازی در شرایط کرونا بسیار سخت و دشوار است و عوامل فیلم و بازیگران با جان خود بازی می‌کنند تا مردم در ایامی که کرونا به دوره سوم خود نزدیک می‌شود و در قرنطینه به سر می‌برند سرگرمی داشته باشند. متأسفانه هیچ کس وضع فیلمسازان و بازیگران را درک نمی‌کند و مورد قضاوت نیز قرار می‌گیریم که این بسیار بد است، چرا که نه تنها با جان خود بازی می‌کنیم بلکه با جنگ روحی نیز دست و پنجه نرم می‌کنیم.

بنی‌طبا گفت: عوامل این فیلم عبارتند از تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سید میلاد بنی‌طبا، مجری طرح مهدی امینی‌خواه، دستیار کارگردان و برنامه ریز سجاد رعیت، طراح گریم بابک شعاعی، تصویربردار جواد نوریان، صدابردار مهران ثابتی‌فرد، طراح صحنه و لباس مهناز شکوه‌فر، سرپرست گریم حمیدرضا عبدی، منشی صحنه زهرا توکلی، عکاس مهیار حسینی، تولید هوشنگ ترابی، ناصر کریمی، تدارکات برادران براتی، همچنین مهدی امینی خواه، حسن اسدی، بهزاد رحیم‌خانی، جمشید جهان زاده، سهیلا مالمیر ،ابوذر امرایی ،مژگان چمبری،سمیه عبدلی ،انیسا شمامی در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم از آنجایی شروع می‌شود که پس از سال‌ها صدای شلیک گلوله‌ای در روستا به گوش می‌رسد، گویی قباد (با بازی جمشید جهان زاده) پس از ٣٠ سال دوباره دست به اسلحه شده و به سراغ حیاط وحش رفته است، در این میان پسر قباد (با بازی مهدی امینی خواه) درگیر عشقی است که کارهای پدر رسیدن به این عشق را غیرممکن می‌کند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31745

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا