موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

فرزاد مرادی از فعالیت‌های جدید گروه رستاک گفت

به گزارش کامینگ سون موزیک: خواننده گروه رستاک می‌گوید این گروه با وجود تمام مشکلات و بی‌مهری‌ها، همچنان با عشق و احترام و قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

فرزاد مرادی خواننده گروه رستاک درباره فعالیت‌های این گروه گفت: تنها فعالیت ما در این دوران محدود به برگزاری تعدادی کنسرت آنلاین بود که خوشبختانه مورد استقبال هم قرار گرفت. از طرف دیگر موفق شدیم بخش اول پروژه “در خانه بی‌مرز” را که مربوط به موسیقی کشورهای همسایه ایران می‌شود به انتها برسانیم.

او با اشاره به این که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های گروه‌های هنری تحت تأثیر قرار گرفته است، افزود: هنرمندان عملاً جزو آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند و به خاطر روحیه حساسی که دارند معمولاً از مشکلات دم نمی‌زنند و شاهد هستیم که بسیاری از شغل‌های هنری آسیب‌های جدی دیده‌اند.

مرادی ادامه داد: در قوانین جامعه ما جایگاهی در شان هنر و هنرمندان تعریف نشده و حمایتی از شغل‌های زیرمجموعه هنر صورت نمی‌گیرد. گروه رستاک در طول ۲۳ سال فعالیت، به خاطر ساختار خانواده گونه و نوع فعالیت تیم ورکی خود همواره پتانسیل بالا و شادابی خود را حفظ کرده، اما در چنین شرایطی عملاً تمام راه‌ها برای فعالیت مسدود شده است.

وی افزود: با وجود تمام مشکلات موجود و بی‌مهری‌ها، ما همچنان با عشق و احترام و قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و برای هم‌وطنان عزیزمان می‌خوانیم و می‌نوازیم. در این یک سال بسیار سخت، گروه رستاک همچنان فعال است و با درایت و مدیریت خوب سیامک سپهری سرپرست گروه و تلاش‌های مضاعف اعضای گروه مشغول تولید یک آلبوم صوتی و تصویری جدید هستیم که امیدواریم هر چه زودتر منتشر شود، هرچند همان‌طور که گفتم شرایط بسیار سخت و هزینه‌های تولید نیز به‌شدت بالاست.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31435

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا