موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

ادامه فعالیت‌های ارکستر سمفونیک «آوام» پس از کرونا

به گزارش کامینگ سون موزیک: فعالیت‌های ارکستر سمفونیک «آوام» پس از دوران کرونا و با شروع دوباره اجراهای موسیقی از سر گرفته می‌شود.

این خبر را «علی اوجی»، تهیه‌کننده ارکستر سمفونیک آوام داده است. او اعلام کرد که طی حدوداً یک سال اخیر که از تعطیلی اجباری کنسرت‌های موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، برنامه‌ریزی‌ها برای فعالیت‌های ارکستر سمفونیک آوام متوقف نشده بود. این ارکستر سمفونیک خصوصی با رهبری «سینا خیرآبادی» و تهیه‌کنندگی علی اوجی و حمایت «آرمان مرادی» در سال‌های اخیر چندین کنسرت را روی صحنه بردند. امروز هم دقیقاً یک سال از آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک آوام می‌گذرد که در آن برنامه آثار گوستاو مالر و پرایزنر اجرا شد. چندی پیش هم سینا خیرآبادی هم در مصاحبه‌ای، نگاه مالر به موضوعِ مرگ را یکی از اهداف انتخاب این رپرتوار اعلام کرد ولی تاکید کرد که همزمانی این کنسرت و اتفاقات سال گذشته، به طور کاملا ناخواسته بوده است.
یکی از اتفاقات آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک آوام هم واکنش جالب پرایزنر نسبت به اجرای آثارش بود. این آهنگساز سرشناس مدتی پس از آن کنسرت در پستی از هنرمندان و عوامل برگزاری آن اجرای ارکستر سمفونیک آوام قدردانی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31351

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا