موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مجتبی کبیری:حال موسیقی نه خوب است، نه بد!

به گزارش کامینگ سون موزیک: با خواننده آلبوم های « نیم نگاه»، «ساز مخالف»، «معرکه»، «شب و روز»، «اتاق ساکت» در خصوص فعالیت های این روز هایش در دنیای موسیقی صحبت کردیم.

مجتبی کبیری خواننده پاپ که در دههٔ ۱۳۷۰ پا به عرصه موسیقی گذاشت و در دههٔ ۱۳۸۰ برای علاقه مندان به موسیقی پاپ به نامی آشنا تبدیل شد. اولین آلبوم او «ساز مخالف» نام داشت؛ کبیری در سال‌های بعد از آن پرکار بود اما به تدریج فعالیتش کم شد. در سال ۱۳۹۴ او با آلبوم «اتاق ساکت» دوباره به عرصهٔ موسیقی ایران برگشت.

مجتبی کبیری در خصوص این که در روزهای کرونایی فعالیتی داشته یا خیر  گفت: من همچنان در حال ادامه دادن به فعالیت کاری و هنری ام هستم و موسیقی و تِرَک های جدیدی در دست دارم و قرار است به زودی پخش کنم.

این خواننده در این باره که آیا موسیقی از کرونا ضربه مفصلی خورده است یا خیر تصریح کرد: صد درصد موسیقی از کرونا ضربه مفصلی خورده است چرا که در تمام این مدت برای موسیقی اتفاقات گوناگونی رخ داده است درواقع حضور هنرمندان در بین مردم، اجرا ها و حتی کنسرت ها از بین رفته و اصلا احساس نمی شود. این موضوع نیازمند به حمایت است ولی فعلا هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

کبیری وضعیت موسیقی کشور را تحلیل کرد و گفت: درحال حاضر وضعیت موسیقی در کشور نه خوب است و نه بد ولی این امکان وجود دارد راه کار های بهتری در موسیقی به کار گرفته شود اما ویروس کرونا همه ی راه ها را بسته و اصلا نمی گذارد هیچ اتفاق خوبی رخ دهد ولی به من شخصا پیگیر کارهایم هستم و بحث ساختاری را درموسیقی رعایت می کنم.

او در خصوص رضایت داشتن یا نداشتن از کنسرت آنلاین خاطر نشان کرد: درواقع کنسرت آنلاین بد نیست اما همیشه مردم در کنار هنرمندان حضور داشته اند و همچین مسئله ای به کار رنگ و روی خوبی می بخشد اما زمانی که مردم نباشند برگزاری کنسرت آنلاین چندان دلچسب نیست.

کبیری درباره ی این که فعالیتش در حال حاضر چیست و مشغول به چه کاری است گفت: حرفه من به طور کل موسیقی است و در حال حاضر نیز مشغول آهنگسازی و کار های جدید و متفاوتی هستم.

او در پایان با اشاره به این موضوع که علاوه بر موسیقی های خود به کدام موزیک و ترانه خوانندگان گوش میسپارید بیان کرد: بهنام بانی، آرون افشار و بسیاری از موسیقی های خوانندگان جدید را دنبال وآن هارا گوش می کنم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31158

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا