موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

داوران جشنواره موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی معرفی شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت‌نام در جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، اعضای شورای داوران این جشنواره را معرفی کرد.

دبیر علمی نخستین جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال اثر و ثبت نام در جشنواره ملی موسیقی‌ها و نغمه‌های محمدی تا پایان دی ماه ۱۳۹۹، اعضای شورای داوران این جشنواره را معرفی کرد.

به گفته میلاد عرفان پور، سید محمد میرزمانی، هادی آرزم، سیدسعید بیابانکی، عماد توحیدی و پیام عزیزی داوری این جشنواره را به عهده خواهند داشت.

این جشنواره به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز موسیقی حوزه هنری تقدیر از آثار برتر دهه اخیر و حمایت علمی و مالی از تولید ده قطعه برتر با موضوع شخصیت والای نبی مکرم اسلام (ص) را در دستور کار دارد.

هنرمندانی که اثری در یکی از گونه‌های مختلف موسیقی و همچنین سرود و تواشیح پیرامون موضوع جشنواره تولید کرده‌اند در بخش اول، و هنرمندان یا گروه‌هایی که آمادگی تولید اثر برای موضوع جشنواره را دارند می‌توانند با ارسال سوابق و نمونه آثار و طرح پیشنهادی خود در بخش دوم این جشنواره شرکت کنند.

پایگاه «www. artfest. ir» برای ثبت نام و دریافت آثار تا پایان دی ماه ۱۳۹۹ فعال خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31116

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا