موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

مدیر روابط عمومی جشنواره «هنر زنده است» معرفی شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: طی حکمی از سوی رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر زنده است»، مریم رودبارانی به عنوان مدیر روابط عمومی این رویداد هنری منصوب شد.

طی حکمی از سوی بهروز غریب‌پور رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره «هنر زنده است»، مریم رودبارانی به عنوان مدیر روابط عمومی این رویداد هنری منصوب شد.

در قسمتی از متن این حکم آمده است: «امید می رود با توجه به حضور و خدمات شما در حوزه روابط عمومی، همه توانایی های خود را جهت بهتر برگزارشدن جشنواره به کار گیرید.

آرزو دارم که بتوانید این جشنواره جامع فیلم، تئاتر، موسیقی و دیجیتال را به صورت تعاملی و با هدف امیدوار کردن جوانان هنرمند به آینده و رفع دلسردی آن‌ها در شرایط سخت کرونا و درحالی که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت های آنها مختل شده است از طریق فضای مجازی اعلام موجودیت کرده و شعار و عنوان جشنواره که زنده بودن هنر است را محقق کنید.»

فراخوان اولین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال آرت به دبیری محمود کلاری بیست و نهم آذرماه منتشر شد.

علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

این جشنواره به شکل رقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31058

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا