موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

چهره کاملا جدید خواننده‌ی مطرح طرفدارانش را شگفت زده کرد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  “د وکیند” خواننده ۳۰ ساله کانادایی با انتشار تصویری از چهره اش در صفحه اینستاگرامش، به شدت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

این خواننده موفق که پیش از این، در مراسمی مانند امریکن میوزیک اواردز با چهره باندپیچی شده و در مراسم ام تی وی، با چهره ای کبود و زخمی روی صحنه حاضر شده بود، روز گذشته تصویری از چهره اش بدون هیچ توضیحی در صفحه رسمی اینستاگرام اش منتشر کرده است.

در این عکس، چهره د ویکند کاملا نسبت به گذشته تغییر کرده است. گروهی حدس می زنند او این گریم سنگین را برای موزیک ویدیوی جدیدش بر چهره دارد و به این طریق می خواهد توجه ها را به خود جلب کند و گروهی فکر می کنند ممکن است او مانند دوست سابق اش، بلا حدید جراحی زیبایی انجام داده باشد.


بلا حدید، مدل مشهوری است که چندی پیش اعلام شد طبق محاسبات ریاضی زیباترین چهره را دارد. این در حالی است که به نظر می رسد این مدل جوان عمل های زیبایی متعددی مانند جراحی بینی، زاویه سازی، لیفت ابرو و…را انجام داده است.

گروهی از کاربران نیز اعتقاد دارند د ویکند در موزیک ویدیوی جدیدش این گریم را انجام داده است تا به جراحی های زیبایی متعدد دوست سابق اش بلا حدید، ارجاع دهد و او را از این طریق سرزنش کند.


هرچه هست چهره جدید د ویکند در موزیک ویدیوی  Save Your Tears حسابی خبرساز شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=31012

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا