موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

داوران بخش دیجیتال‌آرت جشنواره آنلاین «هنر زنده است» معرفی شدند

به گزارش کامینگ سون موزیک: ابراهیم حقیقی، کامبیز درم‌بخش، سیف‌الله صمدیان و آزاده اخلاقی به عنوان داوران بخش دیجیتال‌آرت جشنواره آنلاین «هنر زنده است» معرفی شدند.

با پیشنهاد محمود کلاری _ دبیر بخش دیجیتال‌آرت _ و تأیید شورای سیاست‌گذاری جشنواره، ابراهیم حقیقی (طراح گرافیک و عکاس)، کامبیز درم‌بخش (کاریکاتوریست و طراح گرافیک)، سیف‌الله صمدیان (عکاس و فیلمساز) و آزاده اخلاقی (عکاس و فیلمساز) به‌عنوان اعضای داوری بخش دیجیتال‌آرت جشنواره «هنر زنده است» انتخاب شدند.

این بخش به شکل رقابتی در ۱۰ عنوان برگزار می‌شود و بنا به تشخیص هیات داوران آثار مختلف شرکت‌کننده در بخش مسابقه و نگاه نو قرار می‌گیرند.

فراخوان اولین جشنواره آنلاین «هنر زنده است» در چهار بخش فیلم به دبیری کمال تبریزی، تئاتر به دبیری بهروز غریب‌پور، موسیقی به دبیری فردین خلعتبری و دیجیتال‌آرت به دبیری محمود کلاری ۲۹ آذرماه منتشر شد و علاقه‌مندان جهت شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره آنلاین «هنر زنده است» می‌توانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی https://portal.aafestival.ir به مطالعه متن فراخوان و ثبت اثر بپردازند.

نخستین دوره جشنواره آنلاین «هنر زنده است» را مؤسسه فرهنگی هنری «برداشت آخر» و مجموعه فرهنگی هنری «مربع ۱۱» برگزار می‌ کنند. این جشنواره به صورت رقابتی و غیررقابتی در شبکه‌های اینترنتی با حمایت مادی بخش خصوصی و حمایت معنوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۰ لغایت ۲۰ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30691

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا