موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

جنیفر لوپز با لباس سیندرلا در شب سال نو / تصاویر

به گزارش کامینگ سون موزیک: جنیفر لوپز، خواننده معروف آمریکایی با لباسی زیبا از پارچه توری ابریشمی نازک با دسته‌ای از گردنبند‌های نقره‌ای، حس و هوای قصه سیندرلا را در شب جادویی‌اش زنده کرد.

جنیفر لوپز، این سوپر استار ماهر ۵۱ ساله، سه شنبه شب در حالی که لباس آبی رنگ سیندرلا بر تن داشت همه نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرد. وی در برنامه تلویزیونی مخصوص شب سال نو به اجرای برنامه پرداخت.

او با لباسی زیبا از پارچه توری ابریشمی نازک با دسته‌ای از گردنبند‌های نقره‌ای حس و هوای قصه سیندرلا را در شب جادوییش زنده کرد. به دنبال اجرای برنامه وی در سال نو و به صدا درآوردن زنگ سال جدید، سیلی از کامنت‌ها و گفتگو‌های بسیاری در فضای مجازی برپا شد که درباره لباس زیبا و اجرای چشمگیر او صحبت کردند.

گفتنی است که امسال هزار بیننده خوش‌شانس به برنامه شب سال نو دعوت شدند. اما این خواننده پرطرفدار لینک خود با هوادارانش بعد از شب سال نو به اشتراک گذاشت تا آنان در این رویداد خاطره انگیز شرکت کنند. در این برنامه ترانه جدیدش به نام the morning را اجرا کرد که در میان ۱۰ تریلر برگزیده می‌باشد.

او این لباس زیبا را با چکمه مشکی که از زیر تور ظریف لباسش بیرون می‌زد و کلاهی مشکی و کتی کوتاه به سبک یونان قدیم، ست کرده بود.

گوشواره‌های حلقه‌ای که از لابلای مو‌های طلایی و مواج می‌رقصند زیبایی منحصر به فردی را نمایش می‌دهد. با آرایشی صورتی و چهره‌ای براق، این سوپر استار اغواگر، در مرکز توجهات قرار گرفت. نکته قابل توجه تمام عکس‌هایی که در طول تدارک فیلمبرداری شب سال نو خودنمایی می‌کرد این مسئله بود که تمامی تهیه کنندگان، دست اندرکاران و فیلم برداران با ماسک در صحنه حضور داشتند، فقط جنیفر لوپز این سوپر استار مشهور امریکایی بدون ماسک برای اجرای برنامه در صحنه حضور داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30632

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا