موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

«زمستون قشنگی با تو دارم» اثری از افشین سیاهپوشان زمستان منتشر می شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: سیاهپوش از انتشار قطعه عاشقانه «زمستون قشنگی با تو دارم» در اواسط زمستان خبر داد.

افشین سیاهپوش خواننده پاپ و شاعر درباره فعالیت‌های خود در این روزها گفت: بیشترین فعالیت من در حال حاضر پرورش خواننده‌های خوب، متعهد و خوش‌صدا است. امیدواریم صداهای خوبی در آینده در بازار موسیقی بشنویم. صرفاً به‌صورت خصوصی این کار را انجام می‌دهم و خیلی به آموزشگاه اعتقادی ندارم. آموزشگاه‌ها کلاً نیم ساعت برای هر هنرجو زمان نمی‌گذارند و عملاً کارایی ندارند.

او‌ ادامه داد: در حال حاضر چند استعداد خوب و خوش‌صدا پرورش دادیم که به امید خدا به‌زودی از این جوانان در بازار موسیقی بیشتر خواهید شنید.

وی افزود: قطعاً کسی که وارد کلاس آواز می‌شود، باید صدای خوبی داشته باشد. هر کس توان بهتر کردن کیفیت خواندن خود را دارد، مشروط بر اینکه قادر به تکلم باشد. به عبارتی اگر بتواند درست صحبت کند، می‌تواند بخواند، اما این موضوع طبقه‌بندی دارد؛ بعضی از افراد در حدی که برای دل خودشان بخوانند، بعضی دیگر در حدی که برای خانواده‌شان بخوانند و بعضی دیگر در حدی که آلبوم منتشر کنند و کنسرت برگزار کنند.

سیاهپوش همچنین گفت: گروه من به نام “ادریس بند” سال گذشته تشکیل شد. افرادی که استعداد خوبی در زمینه آواز دارند وارد این گروه می‌شوند. ۹۰ درصد افرادی که وارد آواز می‌شوند و خواندن را به‌صورت آکادمیک یاد می‌گیرند به جایی نمی‌رسند. به ذهنم رسید یک گروه تشکیل دهم که از صفرتاصد با هنرجو و خواننده آینده در ارتباط باشد و آن را حمایت کند تا نتیجه بگیرند.

او ادامه داد: در این مدت چند قطعه به نام‌های “حکومت کن”، “دست خودم نیست”، “عشق من بمون” و “زندگی یعنی” منتشر کردم. قطعه بعدی را اواسط زمستان منتشر خواهم کرد. این قطعه عاشقانه “زمستون قشنگی با تو دارم” نام دارد و به کسانی که به دلیل بیماری کرونا در کنار ما نیستند تقدیم می‌شود. شعر و ملودی از خودم است.

این خواننده در پایان گفت؛ به این که تک‌آهنگ‌ها را تبدیل به آلبوم کنم اعتقاد ندارم. در واقع، بازار موسیقی این کار را قبول نمی‌کند، ضمن این که سلیقه علاقه‌مندان موسیقی پاپ خیلی عوض شده است، اما اگر شرایط ویروس کرونا بهتر شود حتماً کنسرت برگزار خواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30442

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا