موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رونمایی از نماهنگ ” مثل حبیب ” در استان مازندران

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل تبلیغات اسلامی مازنداران گفت که تیزر و نماهنگ ” مثل حبیب ” همزمان با نخستین لحظات سالگرد شهادت سردار سلیمانی در این استان رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان افزود که این نماهنگ ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد شنبه ۱۳ دی ماه که همزمان با سالگرد لحظه شهادت سردار سلیمانی است در محل اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران رونمایی می شود.

وی گفت : سازنده این تیزر و نماهنگ سیدمحمدجواد علوی از نخبگان حوزه مستند و تدوین مازندران است که آن را با همکاری واحد امور رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی مازندران تولید کرده است.

شکریان افزود : این تیزر و نماهنگ به رویدادهای چهار دهه ای انقلاب اسلامی از نظر گفتمان و پرورش یافتگان مکتب امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین تلفیق قیام عاشورا با قیام انقلاب اسلامی می‌پردازد.

وی توضیح داد : تبعیت محض از ولایت فقیه، کمک به محرومان و مظلومان جامعه چه در ابعاد داخلی و چه در ابعاد خارجی ، کمک به سیل‌زدگان خوزستان، شکل‌گیری جریان و منظومه فکری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است، تبیین و معرفی و ابعاد شخصیتی این شهید و موضوعاتی که منجر به شکل‌گیری جریان مقاومت شد از دیگر موضوعاتی است که دراین تیزر و نماهنگ به آنها پرداخته شده است.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار سپهبد قاسم سلیمانی در حمله هوایی نیروهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30258

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا