موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تولید قطعه «سردار دلها» با صدای غلامرضا صنعتگر

به گزارش کامینگ سون موزیک: رئیس حوزه هنری هرمزگان از تولید قطعه موسیقی «سردار دلها» با صدای غلامرضا صنعتگر در این استان خبرداد.

انوشیروان پیشدار در این باره گفت:این قطعه موسیقی ترانه‌ای از محمد علی قویدل از شاعران هرمزگانی است که به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی درحال تولید است.
وی افزود:حوزه هنری وظیفه دارد با شناسایی و ارتباط با هنرمندان متعهد و انقلابی، پیام انقلاب اسلامی را در قالب آثار هنری فاخر و ارزشمند به جامعه معرفی کند.
پیشدار با بیان این که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ارتباط عمیق قلبی که بین گروه‌های مقاومت در منطقه ایجاد کرد توانست در کشورهای اسلامی سبب بیداری ملت‌ها شود و آنان را مصمم به استقامت و پایداری در مقابل ترفندها و بدخواهی‌های دشمنان و دنیای استکبار کند، اظهار داشت:امروز ما در حوزه هنری نیز به عنوان پیروان این مکتب وظیفه خود می‌دانیم پیام مقاومت و ایستادگی در مقابل استکبار را به گوش جهانیان برسانیم.
رئیس حوزه هنری هرمزگان گفت:قطعه موسیقی «سردار دل‌ها» به تهیه‌کنندگی حوزه هنری هرمزگان و مشارکت شرکت مخابرات با صدای غلامرضا صنعتگر توسط صابر آرامباش در استودیو مهراب بندرعباس تنظیم شده که همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، همراهانش و روز جهانی مقاومت منتشر می‌شود.
گفتنی است سال گذشته نیز آهنگ «قاسم هنوز زنده است» با شعری از میلاد عرفان‌پور به خوانندگی غلامرضا صنعتگر و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تولید و منتشر شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30219

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا