موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

حجت اشرف‌زاده برای «رادیو آوا» می‌خواند

به گزارش کامینگ سون موزیک: شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا همزمان با سالروز تاسیس رادیو آوا بیان کرد: بخش عصرگاهی رادیو آوا امروز شنبه ۶ دیماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸ با حضور حجت اشرف زاده به صورت زنده روی آنتن می‌رود.

وی افزود: در این برنامه پیام تبریک خوانندگان سنتی و پاپ کشور به مناسبت سالروز تاسیس رادیو آوا پخش می‌شود که از جمله آنها می‌توان به پیام‌های حامی شریف، قاسم افشار، مجتبی کبیری، علیرضا افتخاری، علی خدایی، علی نفری، وحید اختری، رسول کارگشا، مهدی جهانی بیژن خاوری، امیر کریمی، بهرام پاییز پیام اشاره کرد.

مدیر رادیو آوا گفت: رادیو آوا ۶ دی ماه سال ۱۳۸۶ با هدف پخش موسیقی فاخر در گونه‌های ملی و محلی در کنار رادیو پیام راه اندازی شد. این شبکه به دنبال ارتقاء سطح شنیداری مخاطب در کنار ایجاد نشاط و سرگرمی تاسیس شد و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود مانند رادیو نما و فضای مجازی جهت تعامل با مخاطب و ارتباط با هنرمندان این عرصه و نهادهای متولی موسیقی را در دستور کار قرار داده است.

ملازاده گفت: رادیو آوا در راستای تعامل با مخاطبان در سراسر کشور با طراحی پویش‌های مختلف در مناسبت‌های ملی و مذهبی (تقویمی) از مخاطب می‌خواهد تا در تامین عکس با این رادیو مشارکت کنند که این طرح با استقبال گسترده شنوندگان رادیو آوا در سراسر کشور رو به رو شده است.

مدیر رادیو آوا و پیام تصریح کرد: در ایام و مناسبت‌های تقویمی از مخاطبان درخواست می‌شود با تامین محتوا از قبیل تصویر و پیام‌های خود (صوتی و متنی) در پویش مربوطه شرکت کنند و آثار ارسالی از سوی مخاطبان در رادیو نمای هر دو شبکه پیام و آوا با عکس و مشخصات ارسال کننده نمایش داده می‌شود.

وی در بخشی دیگر اعلام کرد که امروز همزمان با سالروز تاسیس شبکه، حجت اشرف‌زاده به رادیو می‌آید و قرار است قطعه «سخت نگیر» را با موضوع امیدبخشی در ایام کرونا بخواند.

شاعر این قطعه حسین غیاثی، آهنگساز و تنظیم کننده حمید علی اکبر زاده است و برای اولین بار از رادیو آوا به مناسبت سالروز تاسیس این شبکه پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30019

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا