موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

صیانت از هنر رسالت مدیریت شهری است

به گزارش کامینگ سون موزیک: شهردار سنندج گفت: صیانت از هنر و حمایت از برنامه‌های فرهنگی جزو رسالت‌های مدیریت شهری است

حشمت الله صیدی اظهار کرد: با شروع این دوره از فعالیت مجموعه مدیریت شهری رویدادهای مختلف فرهنگی از جمله نامگذاری ششم اردیبهشت ماه به عنوان روز سنه، ثبت شهر خلاق سنندج در یونسکو به عنوان تنها شهر خلاق موسیقی ایران، برگزاری المپیادهای ورزشی، برگزاری کنگره پنج هزار و ۴۰۰ شهید و کنگره مشاهیر کُرد انجام شد.

وی ادامه داد: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا نتوانستیم بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری به ویژه برنامه‌های مربوط به نوروز باستانی را برگزار کنیم، اما امیدواریم در نوروز ۱۴۰۰ بتوانیم برنامه‌های فرهنگی و هنری شایسته شهر فرهنگی سنندج را برگزار کنیم.

شهردار سنندج تأکید کرد: کار شهرداری فقط انجام امور عملیاتی و کالبدی نیست و تمامی پروژه‌های اجرایی رویکردی انسان محور و فرهنگی دارد.

صیدی خاطرنشان کرد: احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرداری سنندج، احداث پیاده راه فردوسی، احداث باغ ایرانی، بازسازی پارک امانیه و امیریه، نصب بزرگترین مجسمه ایثار و مقاومت در پارک جنگلی آبیدر و همچنین احداث پارک کوچک ره‌ش با رویکرد فرهنگی، ورزشی و تفریحی به خوبی گواه توجه شهرداری به مسائل اجتماعی است.

وی با تقدیر و پاسداشت نگاه ویژه شورا در این دوره از مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد که با این حمایت‌ها و نگاه ویژه بتوانیم وظیفه و رسالت را که برعهده شهرداری است به خوبی انجام دهیم.

شهردار سنندج افزود: در جشنواره هنری این شهر هشت گروه نمایشی شرکت داشتند که نمایش‌های آنها به صورت آنلاین و مجاز از طریق فضای پخش شد که با استقبال بالغ بر پنج هزار مخاطب همراه شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29879

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا