موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رضا صادقی برای «فانوس دریایی» می‌خواند

به گزارش کامینگ سون موزیک: رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشورمان تیتراژ برنامه تلویزیونی «فانوس دریایی» را با شعری از عباس محمدی می‌خواند.

تیتراژ برنامه تلویزیونی «فانوس دریایی» با شعری از عباس محمدی و آهنگسازی عماد توحیدی توسط رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ خوانده می شود.

آهنگساز این قطعه با بهره‌گیری از موسیقی جنوب و بنمایه بستکی این قطعه را ساخته و تنظیم آن را وحید اختری و میکس و مسترینگ آن را نیز آرش صفدری به عهده داشته است.

در توضیحات تکمیلی این برنامه آمده است:

«فانوس دریایی» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی است که به روایت و تصویرگری ظرفیت‌های بندری و دریایی کشور می‌پردازد و بیانگر تلاش دریانوردان و جامعه بندرنشین است.

ایران با داشتن حدود ۶ هزار کیلومتر نوار ساحلی در شمال و جنوب یکی از کشورهای فعال در حوزه دریانوردی است و تقریبا ۹۰ درصد حجم انتقال کالای بازرگانی کشور از طریق دریا صورت می‌گیرد که این مهم باعث می‌شود ظرفیت‌های مهمی در کشور به وجود آید و برنامه‌ریزی برای استفاده از آن می‌تواند در الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت ایران اسلامی نقشی کلیدی داشته باشد.

برنامه فانوس دریایی به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و کارگردانی میلاد مهدوی تولید شده و قرار است در طول فصل زمستان هر شب از شبکه نسیم پخش شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29661

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا