موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

دعوت به بازخوانی سرودهایی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، با هدف تکریم شخصیت والای آن شهید سرافراز، پس از تولید آلبوم «قهرمان من» که شامل ۹ قطعه سرود در این زمینه است، اقدام به راه‌اندازی پویشی با عنوان «قهرمان من» در سطح ملی کرده است.

علاقمندان به شرکت در این پویش که با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر برگزار می‌شود، برای دریافت فایل سرودها می‌توانند به سایت artfest.ir مراجعه کرده و هر کدام از قطعات آلبوم «قهرمان من» را انتخاب و بازخوانی کنند.

قالب‌های فراخوان
«اجرای سرود در فضای محیطی و میدانی، تولید لباهنگ (دابسمش)، تولید ویدئوی کوتاه (آرشیوی-تولیدی)، فتو کلیپ و سایر قالب‌های تصویری»، پنج قالبی است که علاقمندان می‌توانند برای شرکت در پویش، آنها را انتخاب کنند.

اجرای سرود در فضای محیطی و میدانی:
در این قالب، علاقمندان می‌توانند سرود مورد نظر خود را در هر فضای عمومی و میدانی اجرا نموده و فیلمی از آن تهیه کنند.

تولید لباهنگ (دابسمش):
متقاضیان می‌توانند در هر فضا و مکانی که امکان تولید لباهنگ را داشته باشند، اقدام به تهیه فیلم از لباهنگ خود کنند.

تولید ویدئوی کوتاه (آرشیوی-تولیدی):
متقاضیان می‌توانند با استفاده از سرودها، ویدئوهایی تولید کرده و یا با استفاده از تصاویر آرشیوی، تهیه و تولید کنند.

فتو کلیپ:
علاقمندان به شرکت در این قالب، می‌توانند با استفاده از فایل صوتی سرودها و با سلیقه خود، نسبت به موضوع مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویدئوهایی را با استفاده از عکس ها و تصاویر مرتبط تولید کنند.

سایر قالب‌های تصویری:
در کنار کلیه قالب‌های ذکر شده، هنرمندان می‌توانند با هر قالب دیگری (انیمیشن و …) بر اساس سرودهای تولیدی معرفی شده، ویدئویی را تولید کنند.

شرکت کنندگان باید تمامی آثار تولید شده در هر قالب را با استفاده از هشتگ # قهرمان_من در محیط اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی منتشر کرده و سپس برای ثبت و بارگذاری فایل با کیفیت، به سایت artfest.ir مراجعه کنند.

علاقمندان شرکت در این پویش، در صورتی که صفحه آنها شخصی است و امکان دسترسی دبیرخانه به آن فراهم نیست، تصویر صفحه خود را باید به نشانی @Sepehrsoorehonar در اینستاگرام ارسال کنند.
به رسم قدردانی و یادبود، به بیست نفر از شرکت کنندگان، جایزه نقدی اهدا خواهد شد.
مهلت ارسال آثار برای شرکت در این پویش از پنجم تا پانزدهم دی ماه ۱۳۹۹ است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29624

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا