موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

پاسخ فرهاد فخرالدینی به برگزاری انتخابات الکترونیک در خانه موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک:  فرهاد فخرالدینی، رییس شورای عالی خانه موسیقی، به درخواست جمعی از اهالی موسیقی برای برگزاری انتخابات الکترونیک این نهاد صنفی پاسخ داد.

درخواست جمعی از اهالی موسیقی برای برگزاری الکترونیک انتخابات خانه موسیقی تا پایان سال ۹۹، در قالب نامه ای خطاب به فرهاد فخرالدینی شنبه ـ ۲۹ آذر ماه ـ در ایسنا منتشر شد.

در پی انتشار این نامه، رییس شورای عالی خانه موسیقی ایران هم متقابلا در نامه ای به درخواست مذکور پاسخ داد.

متن نامه فرهاد فخرالدینی به شرح زیر است:

«خبرگزاری محترم دانشجویان ایران، ایسنا
با درود و مهر

روز شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ مطلبی با عنوان “درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی” در آن خبرگزاری محترم چاپ شده است، لازم است یاد آوری کنم که یکی از آرزوهای اینجانب همواره اتحاد و اتفاق دوستان هنرمندم بوده است و همیشه خواهان مشارکت حداکثری این دوستان در خانه موسیقی بوده ام و خانه موسیقی را متعلق به همه هنرمندان موسیقی می دانم. شایسته است که که این عزیزان در کنار هم در این خانه به حل مشکلات موجود بپردازند.

یادآوری می کنم که تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری انتخابات و نیز تصویب تغییرات لازم در اساسنامه از وظایف هیات مدیره محترم خانه موسیقی و اجرای این مصوبات هم به عهده ی مدیرعامل محترم آن خانه است. شورای عالی خانه موسیقی امیدوار است در انتخابات پیش رو همه هنرمندان ارجمند با اعتماد به خادمین خانه موسیقی با اکثریت کامل مشارکت کنند.

با مهر و ارادت بسیار

فرهاد فخرالدینی

۳۰ آذر ۱۳۹۹»

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29608

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا