آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آلبوم موسیقی بی کلام «شیدایی» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی بی کلام «شیدایی» اثری ست از علیرضا اشرف پور و تنظیم افشین آرام که در قالب ۹ قطعه، ساخته و پرداخته شده و توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای مهرگان به انتشار رسیده است.

آلبوم موسیقی بی کلام «شیدایی» اثری ست از علیرضا اشرف پور و تنظیم افشین آرام که در قالب ۹ قطعه به عناوین «تولد دوباره»، «ازدواج اجباری»، «دگردیسی»، «حلبچه»، «ناهمخوان»، «شیدایی»، «مهاجرت»، «بلوغ» و «گفتگوی درون» ساخته و پرداخته شده است.

اشرف پور در اثر تازه خود، آهنگساز، تنظیم کننده، میکس و مستر و نوازنده سازهای گیتار الکتریک، فرتلس و بیس بوده و آشور ظفر مرادیان (درامز)، آرش اسکندرلو (کیبورد)، آرش طهماسبی (گیتار بیس) که به اتفاق او کوارتت «اش» را تشکیل می دهند، در کنار اشرف پور به هنرنمایی پرداخته اند.

این گروه موسیقی در ابتدای سال ۱۳۹۸ توسط علیرضا اشرف پور تشکیل شد و هنرمندان با سابقه از موسیقی کشورمان که نامشان پیش تر ذکر شد، در مجموعه گرد هم آمده و کوارتت اش را تعریف کردند. این نوازندگان هر کدام پیش از این تجربه حضور در اجراهای صحنه‌ای و آلبوم‌های مختلف را داشته‌اند و آخرین اجرایشان در جشنواره فجر ۱۳۹۸ رقم خورده است.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «شیدایی» از علیرضا اشرف پور، از سوی آوای مهرگان منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه دیجیتال آن را از رسانه های معتبر و مجاز موسیقی به صورت قانونی تهیه و دانلود کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29462

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا