آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

آلبوم موسیقی “نیمه شب آذر ماه ” با تک‌نوازی ابوالفضل صادقی نژاد منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم موسیقی “نیمه شب آذر ماه” با تک‌نوازی ابوالفضل صادقی نژاد از آهنگسازان برجسته کشور و اهل دامغان در استان سمنان امروز پنجشنبه منتشر شد.

این آلبوم موسیقی در حوزه موسیقی دستگاهی ایران و مجموعه‌ای از تکنوازی، بداهه‌نوازی و ساز سنتور با هنرمندی صادقی نژاد است‌.
صادقی نژاد آهنگساز و مدرس نام‌آشنای موسیقی ایرانی است که در آثار شاخص با هنرنمایی هنرمندانی چون سالار عقیلی، محمد معتمدی، علیرضا افتخاری، حسام الدین سراج و وحید تاج در بین اهالی موسیقی درخشیده است.
صادقی‌نژاد، پیش از این با انتشار آلبوم‌های موسیقی بی‌کلام نظیر “ستاره خورشید و کهکشان آرام” نشان داده است که در زمینه موسیقی بی‌کلام هم حرف‌های مهمی برای گفتن دارد.
آلبوم موسیقی ” نیمه شب آذر ماه ” به تهیه‌کنندگی ایوب صادقی و به کوشش مؤسسه فرهنگی هنری صدای هنر، با صدابرداری محمدباقر زینالی ونظارت ضبط حمید برزویی و میکس و مسترینگ فرید قهرمان پور روانه بازار شد و اولین نشر بین‌المللی صدای هنر محسوب می‌شود که همزمان با ایران در فضای بین‌المللی و در بیش از یکصد و بیست پلتفورم شناخته شده موسیقی جهان در دسترس علاقه‌مندان به موسیقی ایرانی قرار خواهد گرفت.
علاقه‌مندان می‌توانند این آلبوم را در فضای اینترنت و از سامانه های مجاز داخلی تهیه کنند.
صادقی نژاد علاوه بر آهنگسازی، در کارنامه فعالیتی خود، مسئولیت های مختلف از جمله ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان و ریاست شورای ارزشیابی و نظارت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده داشته است.

وی هم اکنون معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29325

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا