موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تک آهنگ «من بی‌او» با صدای هادی حسن‌بیگی/ صوتی

به گزارش کامینگ سون موزیک: تک آهنگ «من بی او» با صدای هادی حسن‌بیگی و آهنگسازی حمید رشیدی منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

تک آهنگ «من بی او» یکی از تازه‌ترین آثار منتشر شده در حوزه تک آهنگ هاست که به خوانندگی هادی حسن بیگی با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

سیدمحمد تنکابنی تهیه‌کننده آهنگ «من بی او»، درباره انتشار این اثر گفت: هادی حسن‌بیگی از خوانندگان آموزش دیده در عرصه موسیقی پاپ است که فعالیت موسیقایی خود را از سال ۱۳۷۶ در کانون فرهنگی تربیتی حُر زیر نظر آقای شهروز حقی آغاز کرده است. او سال‌ها از محضر استادانی همچون علی‌اصغر شاه‌زیدی، حمیدرضا نوربخش، حسین علیشاپور و مسعود امیری بهره برده و همچنین نزد علی تفرشی مبانی موسیقی و سلفژ را آموزش دیده است.

تنکابنی ادامه داد: جوانان بسیاری در کشورمان در تلاش برای ورود به عرصه موسیقی پاپ هستند اما شاید کمتر به تاثیر مثبت آموزش اصولی در جهت تولید محتوای استاندارد توجه کرده‌اند، که این مسئله در سلیقه شنیداری مخاطبان تاثیر منفی دارد. بنابراین هدف ما ارتقای سلیقه شنیداری مخاطبان موسیقی پاپ با استفاده از تکنیک‌ها و استانداردهای موسیقی ایرانی و تلفیق آن با موسیقی مردم پسند امروزی است؛ هادی حسن بیگی نیز همین هدف را دنبال می‌کند.

«من بی او» ساخته آهنگساز شناخته شده موسیقی پاپ، حمید رشیدی است که آثار بسیار زیادی از او با صدای خوانندگان مطرح منتشر شده است. طراحی پوسترِ این قطعه هم بر عهده حسین سلیمانی بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29297

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا