موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: جلسه مجمع عمومی انجمن موسیقی ایران، چهارشنبه ۲۶ آذرماه در معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

این جلسه با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دفتر موسیقی، هیأت امنا، مدیرعامل، بازرس قانونی و حسابرس مستقل انجمن موسیقی ایران و اعضای کمیته حسابرسی و امور مجامع معاونت امور هنری برگزار شد.

در این جلسه مدیر عامل انجمن موسیقی ایران و بازرس قانونی گزارش عملکرد انجمن را براساس استانداردهای حسابرسی ارائه کردند و در ادامه حسابرس مستقل نیز گزارش خود را ارائه کرد و براساس گزارش مذکور، تکالیف قانونی انجمن تعیین و ابلاغ شد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجمن موسیقی در زمینه اجرای جشنواره‌های موسیقی، حمایت از اجراها و آلبوم‌های موسیقی، حمایت از انتشار کتاب و فعالیت‌های موسیقی در استان‌ها ارائه کرد.

همچنین مدیرعامل انجمن موسیقی ایران گزارشی از فعالیت‌های انجمن‌های موسیقی استان‌ها در زمینه برگزاری جشنواره، کنسرت موسیقی، بزرگداشت هنرمندان و تولید آلبوم در سال ۱۳۹۸ ارائه کرد.

مجمع عمومی موسسات و انجمن‌های مرتبط با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور انسجام و انضباط اداری و مالی بیشتر از سال ۱۳۹۷ به صورت مداوم و منظم و با رعایت کلیه قواعد و استانداردهای قانونی برگزار می‌شود و تکالیف قانونی هر موسسه نیز توسط کمیته حسابرسی تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29290

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا