موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

محمد گلریز پس از ابتلا به کرونا

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی، خبر داد پس از گذشت یک ماه از ابتلایش به کرونا، هنوز بهبودی کامل پیدا نکرده و درگیر عواقب این بیماری است.

محمد گلریز خواننده پیشکسوت کشورمان، پس از ابتلا به ویروس کووید ۱۹، این روزها دوره نقاهت خود را در خانه سپری می‌کند.

گلریز درباره بیماری کرونای خود توضیح داد: «حدود یک ماه پیش، نخستین علائم ابتلا در من ظاهر و آزمایشی که دادم، مثبت شد. متاسفانه همه اعضای خانواده با هم بیمار شدیم. با این‌که رعایت می‌کردم و بیرون هم نمی‌رفتم، ولی ویروس راهش را باز کرد و به خانه ما آمد؛ چون برخی از افراد خانواده مجبور بودند برای کار، در جامعه حضور پیدا کنند.»

او ادامه داد: «چند روز از دوره بیماری را به سختی سپری کردم، ولی در کل حالم رو به وخامت نرفت و دچار تنگی نفس حاد نشدم. الان با این که یک ماه از آغاز بیماری و دو هفته از تست منفی و پاک شدنم از ویروس می‌گذرد، هنوز احساس خستگی و کوفتگی می‌کنم و خیلی زود خسته می‌شوم. از نظر گوارشی و اشتها هم هنوز مشکل دارم.»

خواننده سرود «این پیروزی خجسته باد» گفت: «انشاء‌الله به‌زودی شر این ویروس از سر مردم ایران و جهان کنده و حال من هم به طور کامل خوب شود. تا آمدن واکسن، از همه تقاضا دارم با رعایت موارد بهداشتی، مواظب خود و خانواده‌شان باشند.»

محمد گلریز، زاده ۱۳۲۵ خورشیدی در تهران است و نام او با اجرای سرودهای انقلابی از جمله «ای مجاهد شهید مطهر»، «این پیروزی خجسته باد»، «ای بسیجی»، «دریغا» و … گره خورده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28905

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا